رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/07/19 Thursday - 2024 10 October الخميس ، 7 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-19 17:04 شماره خبر : 7872 https://sobhezagros.ir/short/4ZrOD 0
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

کارشناس مسائل فرهنگی و سیاسی گفت: جمهوری اسلامی ایران در «وعده صادق ۲» اقتدار ایرانی را به رُخ جهانیان کشید.

علی‌اکبر براتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عملیات «وعده صادق ۲» گفت: یکی از شاخصه‌های مهم اقتدار ملی یک کشور قدرت موشکی و توان رزمی آن است که در «وعده صادق ۱ و ۲» جمهوری اسلامی ایران به‌درستی این مهم را به نمایش گذاشت.

کارشناس مسائل فرهنگی و سیاسی گفت: امروز محور مقاومت در غزه و فلسطین و لبنان در حال یک جهاد عینی برای مبارزه با رژیمی هستند که غده سرطانی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با حمایت‌های مستقیم امریکا در حال تکرار جنایت‌های روزانه خود در لبنان است و ترور رهبران حزب‌الله لبنان و مستشاران ایرانی در لبنان نیز بخشی از تکرار همین جنایات است.

براتی تأکید کرد: سکوت جوامع بین‌المللی و عدم برخورد قاطع شورای امنیت و سازمان ملل به این رژیم سفاک باعث شده است تا روزبه‌روز بر دامنه جنایات این رژیم افزوده شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سران رژیم صهیونیستی بر این باور بودند که با شهادت سید حسن نصرالله و هم‌زمان شهیدش بدنه ساختاری جبهه مقاومت حزب‌الله از همی پاشیده خواهد شد؛ ولی نمی‌داند با شهادت هر کدام از فرماندهان محور مقاومت خون تازه‌ای در شریان حیاتی این جبهه جاری می‌شود و فرمانده تازه‌نفس‌تری جایگزین آن خواهد شد.

کارشناس مسائل فرهنگی و سیاسی گفت: جمهوری اسلامی ایران در راستای اهداف منشور سازمان ملل در حمله موشکی خود در عملیات «وعده صادق ۱ و ۲» به‌درستی به جهانیان نشان داد که هر کشور بخواهد به حریم سرزمینی ما در هر جای جهان تجاوز کند سیلی سختی را تجربه خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: عملیات وعده صادق ۲ هیمه پوشالی این رژیم جعلی را در هم شکست و باعث شد تا کشورهای حامی این رژیم جنایت‌کار حساب کار دستشان بیایید که اگر غلطی از آنان سر بزند باید خودشان را میزبان صدها موشک برق آسیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کنند.

براتی در ادامه گفت: اقدام مقتدرانه هوافضای سپاه پاسداران نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی دفاعی است و هر کشوری بخواهد ذره‌ای تهدید و یا فکر حمله به ایران را داشته باشد سیلی سختی را دریافت خواهد کرد.

وی در ادامه تأکید کرد: در که حالی تمامی تحلیل‌گران نظامی جهان منتظر واکنش فوری رژیم صهیونیستی بودند مقام معظم رهبری ضمن حضور در نمازجمعه و پخش زنده نمازجمعه از تمامی رسانه‌های جهان اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در جمعه نصر و پیروزی برای همه جهانیان به نمایش می‌گذارد که تمامی تحلیل‌گران رسانه‌ای و نظامی جهان بر این اقتدار و صلابت مهر تأیید می‌زنند.

براتی تأکید کرد: از طرف دیگر رئیس‌جمهور ایران در همین شرایط به قطر سفر می‌کند و وزیر امور خارجه ایران به پرواز مستقیم به لبنان و سوریه سفر می‌کند و اقتدار دیپلماسی ایرانی را در سخت‌ترین شرایط جنگی به نمایش می‌گذارند که بازهم برگ زرین دیگری در حوزه اقتدار ملی و امنیت ملی به افتخارات این دوره انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار