رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-09-04 00:17 شماره خبر : 1414 https://sobhezagros.ir/short/NByxV 0
به استقبال کنگره ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد؛

شهید ناصر عابدی خطاب به مادرش گفت: مادر، وصیت من این است که در مرگ من گریه نکنی و بدان که فرزندت را در راه امام حسین (ع) داده‌ای.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، شهید ناصر عابدی اصالتاً از ساکنین شهرستان لنده بود که در سال ۱۳۴۲ در خانواده‌ای مؤمن و متدین از طایفه کرانی در شهر بهبهان از توابع استان خوزستان دیده به جهان گشود، شهید از همان دوران کودکی علاقه زیادی به درس و کتاب داشت و تا دوره دبیرستان در شهر بهبهان مشغول تحصل شده و از همان دوران نیز بااستعداد سرشاری که داشت نزد دانش‌آموزان هم‌کلاسی خود همواره مورد تحسین قرار گرفته است. 

 این شهید والامقام علی‌رغم عشق و علاقه‌ای که به تحصیل داشت با شروع جنگ تحمیلی همراه سایر دوستان خود و جمعی از اهالی روستای ایدنک چندین مرحله در عملیات های مختلف شرکت کرد و در دفاع از ایران اسلامی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد.

  شهید ناصر عابدی با شروع جنگ تحمیلی و پس از چندین مرحله حضور فعال در مناطق مختلف عملیاتی سرانجام در تاریخ ۲۱ بهمن‌ماه ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی چذابه خوزستان همانند سایر همرزمان شهیدش بار دیگر درخت تنومند ایران اسلامی را با خون خویش آبیاری کردند تا امروز ما طعم شیرین امنیت را بچشم.

 گلزار مطهر این شهید والامقام در جوار ۱۴ شهید روستای ایدنک زیارتگاه عاشقان شهدا و ایثارگران است.

 قسمتی از پیام شهید والامقام ناصر عابدی:

هم اکنون در حال آماده‌شدن برای جنگ هستیم و من با دلی شاد و روحیه‌ای گشاده به جبهه نبرد قدم خواهم گذاشت، من امشب به میهمانی امام حسین (ع) خواهم رفت و سلام همه شما را به سالار کربلا خواهم رساند. مادر، وصیت من این است که در مرگ من گریه نکنی و بدان که فرزندت را در راه امام حسین (ع) داده‌ای.

 «روانش غریق رحمت دائمی خداوند باد»

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار