رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
با پیگیری رسانه ای؛

ورودی شهر سی سخت که به دلیل اجرای عملیات شبکه فاضلاب مسدود شده بود بازگشایی شد.

به گزارش صبح زاگرس؛ شهر سی سخت مقلب به سرزمین برف و آفتاب باوجود توریستی بودن و حضور گردشگران در فصول مختلف سال در این شهر، ازلحاظ زیرساختی مشکلاتی دارد که در برخی موارد موجب نگرانی شهروندان و مسافران شده است.

 

شکستگی خطوط زیرزمینی و هدر رفت آب یکی از اصلی‌ترین دلایل تنش آبی در سی سخت است که به دنبال فرسودگی خطوط آب و شبکه فاضلاب شهری ایجاد می‌شود.

 

در فصل تابستان که مسافران زیادی به سی سخت سفرمی‌کنند و به‌رغم برداشت میوه کارگران فصلی زیادی دراین شهر حضور دارند، قطعی آب در برخی از مناطق شهر گزارش‌شده که گلایه‌هایی را به همراه داشته است.

اکنون مدت دو هفته از مسدود شدن ورودی شهر سی سخت به دلیل اجرای عملیات شبکه فاضلاب می گذرد که مشکلاتی برای تردد خودروها به وجود آورده بود.

 

سبحانی مدیر آب و فاضلاب شهری شهرستان دنا در این خصوص گفت: به‌منظور اتصال خطوط شبکه خانگی به فاضلاب شهری در منطقه حسین‌آباد که در ورودی سی سخت واقع شد است عملیات حفاری و کَنده‌کاری اجرا شد.

وی از اتصال ۷۰ درصدازخطوط شبکه خانگی به فاضلاب شهری خبر دادوگفت: به‌منظور جلوگیری از تنش آبی و قطعی مکرر آب ورودی سی سخت درحسین‌آباد مسدود شده و مسیر انحرافی جایگزین مشخص‌شده بود.

 

مدیر آبفای شهرستان دنا گفت:در منطقه حسین‌آباد سی سخت همواره تنش آبی وجود داشت و در برخی از خیابان‌ها نیز شاهد هدر رفت آب بوده‌ایم که تعویض خطوط فرسوده زیرزمینی نقش بسزایی در جلوگیری از این موضوع دارد.

سبحانی با تأکید بر اینکه تلاش کردیم عملیات حفاری در کمترین زمان ممکن صورت بگیرد افزود: اکنون ورودی سی سخت که به دلیل اجرای شبکه فاضلاب و بهسازی خطوط آب مسدود شده بود بازگشایی‌شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار