رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/07/18 Wednesday - 2024 09 October الأربعاء ، 6 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
در گفتگو با صبح زاگرس؛

مدیرکل آموزش و پروش کهگیلویه و بویراحمد در خصوص گلایه‌های والدین از کمبود معلم در برخی مدارس توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» هر سال با آغاز فصل پاییز و بازگشایی مدارس خیابان‌های شهر و مراکز آموزشی جان تازه‌ای می‌گیرد و شور و شوق علم آموزی و امید به آینده دوباره در دل‌ها زنده می‌شود، اما در کنار این همه شور و امید، تعدادی از والدین و دانش‌آموزان از کمبود معلم در مدارس نگران هستند و خواستار رسیدگی متولیان به این معضل هستند.

تعدادی از والدین در صحبت‌های خود با خبرنگار پایگاه خبری «صبح زاگرس» با گلایه از وضعیت آموزشی، از نبود معلم در مدرسه هیئت امنایی آرمیتا مصلی‌نژاد بعد از گذشت ۱۷ روز از سال تحصیلی خبر دادند و نگرانی خود را از ادامه این شرایط ابراز کردند.

یک شهروند در گفتگو با خبرنگار «صبح زاگرس» از نبود معلم درس ریاضیات در مدرسه آرمیتا مصلی‌نژاد گلایه کرد و گفت: با گذشت ۱۷ روز از سال تحصیلی مدرسه آرمیتا مصلی‌نژاد فاقد معلم ریاضیات است. 

این شهروند مطرح کرد: مدرسه آرمیتا مصلی‌نژاد واقع در بلوار قرنی از ابتدای سال تاکنون دبیر زبان خارجه ندارند و به آموزش و پرورش مراجعه کردم؛ اما پاسخ قانع کننده‌ای دریافت نکردم و مشکل تا اکنون ادامه داشته است.

این شهروند ادامه داد: اگر شرایط کنونی ادامه یابد، در سال‌های آینده شاهد افت تحصیلی شدید دانش آموزان خواهیم بود.

محمد جمالی‌آرند مدیرکل آموز و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد درخصوص کمبود معلم در گفتگو با خبرنگار «صبح زاگرس» گفت: در جواب نظریه شهروندان در خصوص کمبود معلم در مدرسه آرمیتا مصلی‌نژاد مشکل جزئی وجود دارد و رفع این مشکلات در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مقدمات و پیگیری‌های لازم انجام گرفته و ان‌شاءالله تا پایان هفته آینده به طور کامل این مشکل در جهت رضایتمندی دانش‌آموزان و والدین آنها حل خواهد شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار