رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/13 Friday - 2024 04 October الجمعة ، 1 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
امام‌جمعه گچساران در گفتگو با صبح زاگرس:

امام‌جمعه گچساران گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به اهداف راهبردی صهیونیست‌ها نشان داد که جمهوری اسلامی توان تغییر معادلات و حفظ بازدارندگی به نفع خود را دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عنایت هاشمی منش در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در خصوص ابعاد حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع رژیم صهیونیستی گفت: شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت عرض می‌کنم. عملیات وعده صادق 2 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که در مقابل ظالم باید بااقتدار عمل کرد و بهترین راه هم ادب کردن ظالم است. با انجام عملیات وعده صادق موجی از شادی و شعف در کشورمان و جوامع آزادی‌خواه جهان به وجود آمد.

امام‌جمعه گچساران افزود: جبهه حق و باطل در همه زمان‌ها و مکان‌ها در تقابل باهم هستند و هیچ‌وقت کنار هم قرار نگرفته و نخواهند گرفت مگر برای مبارزه؛ اما آنچه خداوند وعده داده این است که درنهایت جبهه حق پیروز میدان خواهد بود.

وی ادامه داد: آنچه دین مبین اسلام بر آن تأکید دارد امید و صبر به آینده است چراکه صبر بر باورها و سختی‌ها و مصیبت‌ها بدون تردید پیروزی‌ها را به همراه خواهد داشت. ملت بزرگ ایران بارها در سختی‌ها و گرفتاری‌ها آزموده شدند و آنچه مسلم بوده نظام جمهوری اسلامی در عالم سربلند و به‌عنوان الگویی برای آزادگان جهان است و برای هرکسی که ذره‌ای وجدان انسانی داشته باشد مبارزه با ظلم و استکبار ضروری است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی منش اظهار کرد: ثمره خون شهدای ما همین عزت و اقتدار امروز ما خواهد بود، ثمره خون شهدا قدرت و اقتدار کشورمان را رقم‌زده است و امروز نظام اسلامی، نظامی مقتدر است که به‌عنوان الگوی آزادی‌خواهان جهان در مبارزه با نظام سلطه معرفی‌شده است.

امام‌جمعه گچساران تصریح کرد: ملت ما بارها راه مبارزه با توطئه‌های دشمن را تجربه کرده است و جمهوری اسلامی در دفاع از فلسطین، غزه و حزب‌الله لبنان در خط مقدم است چراکه محور مقاومت بر اساس فکر، اندیشه و گفتمان امامین انقلاب شکل‌گرفته است.

وی در ادامه بابیان اینکه حمله موشکی سپاه پاسداران به اهداف راهبردی صهیونیست‌ها نشان داد که جمهوری اسلامی توان تغییر معادلات و حفظ بازدارندگی به نفع خود را دارد افزود: عملیات وعده صادق 2 بازدارندگی جمهوری اسلامی را در سطح عالی احیا کرد و این پیام را به دنیا مخابره کرد که توان تلافی اقدامات مخرب رژیم صهیونیستی و حتی اراده ورود به مراحل بعدی را هم دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی منش خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق نشان داد که در همه حال این قدرت و اراده را دارد که از منافعش در منطقه دفاع کند و این توان را دارد که هر نقطه‌ای از اسرائیل را مورد هدف قرار دهد؛ بنابراین نیروهای مسلح کشورمان در عملیات اخیر از موشک ‌هایپرسونیک (مافوق صوت فتاح) استفاده کردند که غیرقابل ره‌گیری هستند و 90 درصد موشک‌ها به اهداف تعیین‌شده راهبردی در سرزمین‌های اشتغالی نیز اصابت کرد.

امام‌جمعه گچساران تصریح کرد: البته این راه مبارزه با استکبار جهانی باقوت ادامه خواهد داشت و امروز هم باید به خود ببالیم که دارای امنیت، عزت، استقلال و اقتدار هستیم و همه مدیون خون پاک شهداست و شهادت بالاترین درجه و بهترین معامله با خداونداست. شهادت انتخابی است که خود شخص راه و هدفش را مشخص می‌کند و شهادت سید حسن نصرالله مسیر جدیدی برای مبارزه با استکبار را پیش روی آزادی‌خواهان جهان قرار داده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار