رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
چهارشنبه 1403/07/25 Wednesday - 2024 16 October الأربعاء ، 13 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-24 21:38 شماره خبر : 8006 https://sobhezagros.ir/short/NEbjJ 0
طی مراسمی صورت گرفت؛

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده، هدیه‌ای خاص به مدیرعامل این شرکت داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» سردار حمید خرم‌دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از غلامرضا کمالی مدیرعامل این شرکت تقدیر کرد. 

تقدیر از  غلامرضا کمالی مدیرعامل این شرکت به نمایندگی از مجموعهٔ شرکت نفت گچساران و به دلیل عملکرد موفق این شرکت در راستای جهش تولید و امیدآفرینی در جامعه صورت گرفته است.

در دیدار امروز سردار خرم‌دل ضمن خداقوت و قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ مهندس کمالی مدیرعامل شرکت، نهایت سپاسگزاری خود را از مجموعهٔ مدیران، کارکنان و بسیجیان صنعت نفت که با زحمات خالصانه و شبانه‌روزی در تولید نفت و مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به جامعه پیرامونی و به صورت ویژه در برگزاری کنگره دو هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش بی‌نظیری داشتند تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش در پایان لوح تقدیر و انگشتر متبرک به دستان مبارک مقام معظم رهبری از طرف سردار حمید خرم‌دل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مدیرعامل نفت گچساران اهدا شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار