رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-29 04:30 شماره خبر : 41 https://sobhezagros.ir/short/VJqpe 0
رئیس هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه:

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه از تجهیز ورزشگاه آزادی دهدشت به برج های نوری پس از سالها خبر داد.

 ابوالحسن دلباز در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس اظهار داشت: تقویم کاری هیئت فوتبال از سایر شهرستان های استان جلوتراست که در حال حاضر تیم فوتبال اتحاد کهگیلویه در لیگ دسته سوم کشور حضور دارد و تیم تام دهدشت نیز در جام حذفی باید با رقبای خود مصاف بدهد.

 

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه از تجهیز ورزشگاه آزادی دهدشت به نور پس از سال‌ها خبر داد و گفت: پروژه برج‌های نوری را خوشبختانه با اعتباربیش از یک میلیارد تومان به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان به پیمانکار سپردیم و از هفته آینده این امر به سرانجام خواهد رسید و این معضل بزرگ حل خواهد شد.

 

دلباز تاکید کرد: ورزش بانوان نیز هم پای ورزش اقایان مورد توجه ما قرار دارد و هیئت فوتبال کهگیلویه طی دو سال متوالی هم در لیگ یک کشور و هم در لیگ دسته دوم کشور نماینده داشت اما به خاطر مشکلات مالی، ادامه این مسیر امکانپذیر نبود.

 

 دلباز با تاکید بر اینکه ورزش مقوله جهانی است و همه کشورها در حال سرمایه‌گذاری در این زمینه هستند گفت: تنها هیئت فوتبال دراستان هستیم که تیم های آن سالیانه افزایش پیدا می‌کنند درحالی که در سایر شهرستان‌ها شاهد ریزش هستیم.

 

وی افزود: پیست استادیوم دهدشت استاندارد نیست و هیات فوتبال در این زمینه نیازمند حمایت مدیران و مخصوصا رسانه‌ها هستیم تا بتوانیم در آینده پیست را استانداردسازی کنیم..

 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار