رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت

جاده ترانزیتی گچساران در طول روز شاهد تردد‌ زیاد خودروهای عبوری است و هرچند بخشی از این مسیر نقاط حادثه‌خیزی دارد؛ اما متولیان مربوطه به دنبال رفع مشکل هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای نقش مهمی در جلوگیری از تصادفات، ترددی امن و نهایتاً حفظ سلامت خودروهای عبوری خواهد داشت.

جاده ترانزیتی گچساران با وجود آسفالت چندین ساله در بخشی از آن شرایط مساعدی وجود ندارد به‌گونه‌ای که دچار فرسایش شده است و تخریب‌های صورت‌گرفته نقش مهمی در ایجاد تصادفات دارد.

این مسیر در نزدیکی شهرک صنعتی خان احمد به مسافت ۴۰۰ متر دارای شرایط نامناسب است و به‌صورت روزانه شاهد تردد تعداد زیاد خودروها است که عدم روکش آسفالت این محدوده سبب ایجاد خطرات مختلفی خواهد شد.

بخشی از این مسیر در طی ماه‌های گذشته توسط اداره ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کهگیلویه و بویراحمد روکش آسفالت و خط‌کشی‌شده است؛ اما مسافتی حدود ۴۰۰ تا ۸۰۰ متر نیاز به روکش آسفالت و خط‌کشی دارد تا ترددها به شکل مطلوب و بدون خطر انجام شود.

مدیر اداره ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس گفت: در طی ماه‌های گذشته حدود ۴ کیلومتر روکش آسفالت و خط‌کشی در این مسیر صورت گرفت و کمتر از ۸۰۰ متر از این مسیر نیاز به روکش آسفالت دارد.

صمصام آقایی به دلایل توقف روکش آسفالت باقی مانده این مسیر پرداخت و گفت: برای ادامه روکش آسفالت این مسیر، قیر به اتمام رسید؛ اما با تأمین آن در سریع‍ترین زمان ممکن عملیات روکش آسفالت برای رفع مشکل انجام می‌شود.

انتهای خبر/

 

دانلود
1402-09-11 10:16 شماره خبر : 1506 https://sobhezagros.ir/short/NYGRe 2 31/55
اخبار مرتبط
نظرات