رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-19 11:24 شماره خبر : 287 https://sobhezagros.ir/short/4ywzV 0
رقابت‌های لیگ برتر هندبال؛

تیم نفت و گاز گچساران با برتری مقابل دیگر تیم هم استانی نخستین امتیاز خود در فصل سی و ششم لیگ برتر هندبال را ثبت کرد.

 به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس؛ تیم فراز بام خائیز دهدشت در رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر هندبال کشور میزبان نفت و گاز گچساران بود که این دیدار حساس با برتری ۲۴-۲۹ نفتی‌ها پایان یافت.

 فراز بام خائیز دهدشت که با بازیکنان جوان خود پا به لیگ سی و ششم گذاشته، در مسابقات هفته نخست لیگ برتر مقابل پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد نیز با نتیجه ۳۶-۴۱ تن به شکست داده بود.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران با برتری مقابل دیگر تیم هم استانی نخستین امتیاز خود در فصل سی و ششم را ثبت کرد.

تیم سپاهان نوین در رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر مقابل نفت و گاز گچساران حضور نیافت درحالی‌که حضورش در لیگ برتر هندبال امسال در آخرین دقایق تحقق یافت.

با پایان رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۴ امتیاز و تفاضل گل ۲۲ در صدر قرار دارد و تیم‌های صنعت مس کرمان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

زغال‌سنگ طبس و گیتی پسند با ۳ و نفت و گاز گچساران و پلیمر خلیج‌فارس با ۲ رده‌های چهارم تا هفتم را در اختیاردارند. پیکان خراسان، سپاهان نوین، فراز بام خائیز دهدشت، پرواز هوانیروز اصفهان و آلومینیوم اراک نیز بدون امتیاز در جایگاه‌های بعدی جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

گفتنی است با پایان هفته دوم لیگ برتر هندبال، لیگ سی و ششم به دلیل حضور تیم ملی هندبال کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو تعطیل شد و هفته سوم ۱۵ آبان ماه برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار