رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-19 16:58 شماره خبر : 3451 https://sobhezagros.ir/short/VbP8R 0
به استقبال کنگره ملی شهدای کهگیلویه‌وبویراحمد؛

نشست کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» جلسه‌ پشتیبانی کمیته رسانه و فضای مجازی اجلاسیه شهدا شهرستان بهمئی در اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اعضا برگزار شد.

در این جلسه مهدی غلامی نژاد دبیر اجلاسیه شهدا بهمئی با اشاره به دومین کنگره ملی ۲هزار شهید استان و اولین اجلاسیه ۱۲۸ شهید شهرستان بهمئی گفت : رسانه‌ها بیشترین تاثیرگذاری را در برگزاری اجلاسیه دارند.

غلامی نژاد از خبرنگاران و فعالان فضای‌مجازی خواست تا شعار اجلاسیه شهدای بهمئی(#با_شهدا_تا_بلندای_ماغر) را در گروه‌ها،کانال‌ها و.... انتشار دهند و مردم را به سمت و سوی کنگره ملی شهدا هدایت نمایند.

عبدالله گنجی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بهمئی خواستار برنامه‌ریزی، هم‌افزایی، هماهنگی و تبادل نظر فعالان فضای مجازی شد و گفت: ایجاد کمیته‌های تخصصی در برگزارشدن هر چه بهتر این اجلاسیه می‌تواند موثر باشد.

صادق حق طلب مسئول معاونت فرهنگی ناحیه بهمئی به چگونگی عملکرد فعالان مجازی اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود فعالان عرصه فضای مجازی طبق دستورالعمل‌های ارسالی استان و چگونگی درج هشتگ در خبرهای خود دقت نمایند و از هشتک‌های مربوط به کنگره ملی شهدا استان و اجلاسیه شهدا بهمئی استفاده نمایند.

زاهد افتخاری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امیداورم با تعامل و مشارکت همه دستگاه‌ها، مردم، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی اجلاسیه‌ای متناسب و در شان و جایگاه شهدای شهرستان و به دنبال آن کنگره ملی شهدای استان برگزار کنیم. 

افتخاری افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده هرگونه همکاری با فعالان فضای مجازی در این زمینه است.

جهانگیر آشنا مسئول انجمن خبرنگاران و سردبیر پایگاه خبری عصرآشنا در این جلسه گفت: انتشار رسالت شهدا کمترین کاری است که ما خبرنگاران می‌توانیم انجام دهیم.

آشنا گفت :پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های شهرستان تمام جلسات، نشست‌ها و مباحث مربوط به کنگره ملی شهدا استان و اجلاسیه شهدای بهمئی را در قالب خبر به مردم گزارش می‌دهند.

وی همچنین از مسئولان خواست تا جهت سهولت کار خبرنگاران برای آن‌ها کارت مخصوص صادر شود.

امیرحسین دهبان نژاد مسئول ستاد اقامه نماز جمعه در این نشست گفت: تریبون نماز جمعه آماده هرگونه تبلیغات در راستای برگزاری این اجلاسیه است. 

وی از متولیان این اجلاسیه خواست تا برگزاری این اجلاسیه سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه باشند.

موسی ویسی نژاد نماینده شهرداری لیکک گفت: به دلیل اهمیت اجلاسیه‌ شهدای شهرستان و به دنبال آن کنگره ملی شهدای‌استان می طلبد که تمام دستگاه‌های شهرستان جهت هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد بزرگ فرهنگی مشارکت کنند.

وی همچنین گفت: شهرداری لیکک با تمام ظرفیت‌های موجود آمادگی دارد تا این اجلاسیه با شکوه هرچه بیشتر و بهتر برگزار شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار