رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-12-04 11:07 شماره خبر : 2631 https://sobhezagros.ir/short/V1RBP 0
گزارش تصویری؛

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون با مردم کاکان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس»، نستهن مقدم  کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون امروز در جمع مردم کاکان حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.

نستهن مقدم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد ، دنا و مارگون در نشست با اهالی دهستان کاکان در روستای منصور خانی با اشاره به خصوصیات ارزنده مردم این دهستان در تلاش و کوشش و خدمت به مردم گفت: آقای بازیار از روحانیون شجاع است و جامعه به چنین چهره‌هایی نیازمند است.

وی در ادامه با بیان اینکه در عرصه‌های تولید مردم کاکان که نخبه پرور و تلاشگر هستند از مردمان شاخص استان محسوب می‌شوند اظهار داشت: حضور حجت الاسلام بازیار در انتخابات قلمی بر بطلان نیرنگ‌ها و حضور مدرس‌های انتخابات است.

وی بازیار را در صورت حمایت مردم مدرس زمان ارزیابی کرد و گفت: در مناظره از بسیاری افراد شجاع و در رابطه با ریشه کنی فساد دارای طرح و برنامه بودند.


شهردار سابق شهر یاسوج در این همایش انتخاباتی با انتقاد از اینکه چرا کاکان همانند شهرستان کردان در تهران نیست گفت: منطقه کردان تفرجگاهی برای حضور افراد شاخص می‌باشد و از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است کاکان از ظرفیت بالایی برخوردار است اما فراموش شده است.

این کاندیدای انتخابات با تاکید بر اینکه تا زمانی که اهالی کاکان محصولی بر روی درختان دارند باغدارند اما بعد از آن داغدارند چرا که با بی‌عدالتی ، بی‌تدبیری و حضور دلالان آنگونه که شایسته است محصول آنها خریداری نمی‌شود.

وی کاکان را از جمله مکانهایی دارای ظرفیت گردشگری بالا ارزیابی کرد و گفت:وضعیت فعلی این منطقه محصول بی‌تدبیری و بی‌توجهی است.

مقدم خاطرنشان کرد: مردم این منطقه به دلیل کم توجهی و بی مهری مسئولان و عدم ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه کشاورزی و باغداری شاهد هستیم که درختان و باغهایشان را قطع می‌کنند.

او ملاحضات زیست محیطی در دنیا را مهم ارزیابی کرد و گفت: تولید گازهای کارخانه‌ای ، ایجاد سد‌های زیاد باعث شده تا امروز کاکان که از بارش زیاد برف بوده بعد از گذشت۶۳ روز از زمستان منطقه را خشک ببینیم.


مقدم با تاکید بر اینکه به مردم این منطقه خیانت شده و به آن آنگونه که باید توجه نشده است گفت: اگر کاکان به هر استان دیگری تعلق داشت وضعیت آن اینگونه نبود.

وی با بیان اینکه کاکان دروازه ورود به استان‌ها و مناطق صنعتی یزد و فارس است و باید با توجه به ظرفیت گردشگری و باغداری عمده به صورت ویژه به کشور معرفی شود اظهار داشت: اگر به مجلس راه یافتم حتما دنبال ایجاد تعاونی با مدیریت مردم منطقه خواهم بود.

مقدم در پایان از بازیار و مردم این منطقه تقدیر کرد و از مردم خواست تا از گذشته درس بگیرند و به وضعیت فعلی شهرستان‌های حوزه انتخابیه توجه کنند و فردی کارامد را به مجلس معرفی کنند .

رضابازیار میزبان این نشست و کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با خوشامد به مقدم از نامزدهای این انتخابات و همراهان وی گفت: در نشست‌های مناظره‌ای صدا و سیما از شخصیت‌های برجسته بود و از چهره‌های دیپلماسی و دارای وزن است و می‌توان گفت این کاندیدا از خوشتیپ‌ترین و تیپ‌های دلربا در میان نامزدها هستند.

وی پرستیژ ، دانش، پاکدستی و بیان خوب را از خصوصیت‌های دیگر مقدم ارزیابی کرد و اذعان داشت: طرفداران مقدم باید به او افتخار کنند .

بازیار با بیان اینکه به استقبال هر کاندیدی در دهستان کاکان نمی روم و شخصیت آقای مقدم باعث شد تا به استقبال او بیایم اظهار داشت: برای مقدم آرزوی موفقیت می‌کنم .

مقدم در جمع مردم کاکان چه گفت؟
مقدم در جمع مردم کاکان چه گفت؟
مقدم در جمع مردم کاکان چه گفت؟
مقدم در جمع مردم کاکان چه گفت؟
مقدم در جمع مردم کاکان چه گفت؟
مقدم در جمع مردم کاکان چه گفت؟
مقدم در جمع مردم کاکان چه گفت؟
مقدم در جمع مردم کاکان چه گفت؟
مقدم در جمع مردم کاکان چه گفت؟
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار