رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-12-08 21:04 شماره خبر : 2742 https://sobhezagros.ir/short/4zj18 0
نستهن مقدم در جمع مردم پاتاوه:

نستهن مقدم کاندیدای حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در جمع مردم پاتاوه حضور پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» نستهن مقدم کاندیدای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابات با اشاره به اینکه پاتاوه گذرگاه تاریخ است در نطق انتخاباتی خود میان اهالی پاتاوه گفت: مشارکت مردم این منطقه پیش از این در همه انتخابات سرنوشت ساز بوده و پاتاوه ای ها در تاریخ سیاسی قبل و بعد از انقلاب کهگیلویه و بویراحمد زبانزد بوده اند.

 

وی از حامیان خواست تا از شادمانی در این نطق انتخاباتی پرهیز کنند چرا که پاتاوه به دلیل فوت ۲ جوان داغدار است اظهار داشت: برقراری امنیت را توسط نیروهای نظامی و انتظامی تاکنون در این انتخابات جای تقدیر داد.

 

مقدم در ادامه با بیان اینکه هزینه میلیاردی و وعده های دروغین برای راهیابی به مهمترین کرسی سرنوشت ساز و نظارت توسط برخی کاندیداها غیر عادی است اذعان داشت:ناامیدی ، فقر ، محرومیت ، عدم توجه به ظرفیت گردشگری ، عدم ورود سرمایه گزاران به منطقه و عدم توسعه در وضعیت فعلی نتیجه انتخاب غیر کارشناسی بوده و مردم باید به سوابق و کارنامه ها رای دهند.

 

این کاندیدای انتخابات تاکید کرد: تاکنون به صورت جناحی و قومی خدمات رسانی شده است اما اساس نظام خدمت رسانی بر اساس عدالت در همه مناطق بوده و باید پیگیر شد چرا کمترین توسعه با بیشترین بیکاری موجب رنج مردم شده است.

 

وی افزود: جنگ های قبیله ای در گذشته باعث شده بود تا استان و منطقه پیشرفتی نداشته باشد اما با وجود انقلاب خدماتی انجام شد که نیازمند توجه بیشتر است.

 

مقدم خاطر نشان کرد: در انتخابات باید نگاه قومی و قبیله ای نداشته باشیم چرا که وضع فعلی نتیجه این نگاه است.

 

او به خدمات دوران مدیریتش بر کرسی شهرداری شهر یاسوج گریزی زد و با اشاره به تقدیر های مختلف وزارت کشور از شهرداری یاسوج گفت:کرونا، سیل ، زلزله ، تزریق اعتبارات ناچیز در چند سال گذشته باعث شد پیشرفت در شان مردم نباشد.

 

این کاندیدای انتخابات با بیان اینکه وضعیت نامناسب فرهنگیان باعث شده تا معلمان بدنبال شغل دوم هم باشند و این زیبنده یک معلم نبوده و نتیجه عدم پیگیری و نظارت مجلسی ها در استان است.

 

وی به ضرورت توجه ویژه به انتخاب نماینده اصلح اشاره کرد و گفت: اگر انتخاب خوبی نداشته باشیم در ۴ سال آینده انگشت به دهان می شویم و باز می گوییم ای وای که باز هم فریب خوردیم.

 

مقدم از مردم خواست؛ با انتخاب یک فرد با برنامه و توانمند سدی در مقابل ناکارآمدی و عدم توسعه ، بیکاری و محرومیت باشند.

 

این کاندیدای انتخابات گفت:مردم بدهکار پول پاشی ها نشوند و همانطور که قبلا آیت الله ملک حسینی عنوان کردند این پولها را مردم بگیرند و اما رایشان را آگاهانه به صندوق بپردازند.

 

شهردار سابق یاسوج با بیان اینکه رئیس ستاد انتخاباتیم لر اما از تهران آمده و خواستم تاکید کنم که قومیت گرایی برنامه من نیست و بدنبال خدمت به مردم است تصریح کرد: نماینده باید نظریه مشورتی داشته باشد اما در کار سایر قوا دخالت نداشته باشد.

 

وی گفت:قلم تصمیم در اختیار مردم است و تغییر در ید قدرت شماست و برای عبور از وضعیت نامطلوب و شکست خورده امروز تصمیم جدید و انتخاب نویی داشته باشند.

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار