رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-03-17 15:04 شماره خبر : 4753 https://sobhezagros.ir/short/46K68 0
پیگیری مطالبات مردم؛

صاحبان خودروها به دلیل نبود مرکز تعویض پلاک مربوط به شهرستان بهمئی، مجبورند با تحمل خطرات جاده‌ای و صرف هزینه‌های هنگفت، برای تعویض پلاک به شهرهای دیگر مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«صبح زاگرس»در بازار خرید و فروش خودرو چه خریدار و چه فروشنده، هر دو باید پس از معامله به دفاتر تعویض پلاک مراجعه کنند.

اما غیرفعال شدن دفتر تعویض پلاک شهرستان بهمئی سبب بروز مشکلاتی برای مردم این شهرو گلایه مندی آن‌ها شده است.معاملاتی که به خاطر نبود مرکز تعویض پلاک جوش نمی‌خورند.

صاحبان خودروها به دلیل نبود مرکز تعویض پلاک مربوط به شهرستان بهمئی، مجبورند با تحمل خطرات جاده‌ای و صرف هزینه‌های هنگفت، برای تعویض پلاک به شهرهای دیگر مراجعه کنند.

با توجه به اینکه مرکز تعویض پلاک شهر لیکک تعطیل شده است، افرادی که قصد تعویض پلاک را دارند مجبور هستند خطرات جاده‌ای و هزینه‌های هنگفت را تحمل کنند و با هزاران مشقت به شهرهای خوزستان یا شهر دهدشت جهت تعویض پلاک مراجعه کنند.

شهروندی که برای تعویض پلاک به دهدشت مراجعه کرده بود، گفت: در دهدشت به علت شلوغی کار انجام نگرفت و دوباره به لیکک بازگشتیم.

وی ادامه داد: رفت و آمد بین لیکک و دهدشت، علاوه بر خطرات موجود، هزینه‌های هنگفتی برای ما در بر دارد.

شهروند دیگری  ادامه داد: به علت نبود مرکز تعویض پلاک در لیکک مجبور شده ایم به بهبهان مراجعه کنیم که علاوه بر رفت و آمد مجبور به تحمل هزینه سرسام‌آور شدیم.

وی گفت: مجبوریم جهت تعویض پلاک مدارکی از قبیل اجاره‌نامه را با هزینه بالا مهیا کنیم.

حال با اینگونه مسائل، فعال شدن دوباره مرکز تعویض پلاک خواسته و مطالبه مردم شهرستان بهمئی است.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار