رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت

ناتوانی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه‌وبویراحمد در پرداخت مطالبات آبداران باعث گلایه شدید این قشر شده است؛ موضوعی که سوژه رسانه‌های ضدانقلاب نیز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»؛ پیگیری ۱۹۶ آبدار روستاهای محروم و سخت گذر کهگیلویه و بویراحمد برای حق‌وحقوق خود از شرکت آب و فاضلاب همچنان ادامه دارد و مانند سال‌های گذشته به نظر می‌رسد بازهم تجمعاتی خواهند داشت.



عدم پرداخت 4 ماهه حقوق، بیمه و نداشتن قرارداد همکاری از مهم‌ترین مطالبات آبداران کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجموعه وزارت نیرو است.

 

ناتوانی شرکت آبفای کهگیلویه‌وبویراحمد در پرداخت مطالبات آبداران


آبداران کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر با مشکلات بسیاری دست‌وپنجه نرم کرده‌اند و مطالبه‌گری آن‌ها در سال‌های گذشته نیز به نظر می‌رسد دردی از آن‌ها دوا نکرده است.



در ادامه به برخی از مشکلات آبداران می‌پردازیم که در گفتگو با رسانه‌ها به آن اشاره‌کرده‌اند؛ یکی از این افراد گفت: « از سال ۷۹ تاکنون در مجموعه آب و فاضلاب خدمت می‌کنم با این وضع و شرایط در هیچ جای دیگر بکار گرفته نمی‌شوم آیا پس از حدود23 سال حق زندگی نداریم؟»

ناتوانی شرکت آبفای کهگیلویه‌وبویراحمد در پرداخت مطالبات آبداران

یکی دیگر از این آبداران بیان کرد: «باوجود همه مشکلاتی که در این چند ماه برای ما آبداران به وجود آمد هیچ‌گونه خللی در آب‌رسانی به روستاهای استان به وجود نیامد اما چرا مطالبات و حق ما را نمی‌دهند؟»



ناتوانی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت مطالبات آبداران به یکی از سوژه‌های ثابت رسانه‌های ضدانقلاب در سال‌های اخیر تبدیل‌شده است و آن را دستاویزی برای حمله به‌نظام جمهوری اسلامی قرار می‌دهند.



این مشکلات در حالی است که مدیران شرکت آبفا استان توپ را به زمین پیمانکاران می‌اندازند درحالی‌که آن‌ها باید به این مشکل رسیدگی کنند و نظارت بر حسن اجرای کار پیمانکار در پرداخت مطالبات آبداران داشته باشد.

 

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار