رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/21 Saturday - 2024 12 October السبت ، 9 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-20 19:48 شماره خبر : 7876 https://sobhezagros.ir/short/46rM8 0
رئیس آبفای بویراحمد خبر داد:

رئیس آب‌ و فاضلاب شهرستان بویراحمد گفت: به علت سوختگی پمپ پمپاژ آب، آب مجتمع مسکن‌ مهر جهاد شهر یاسوج با افت فشار مواجه شده بود که جمعه هفته گذشته با تعویض پمپ مشکل برطرف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گزارش دریافتی از یک شهروند مبنی‌بر اینکه آب شرب مجتمع مسکن‌مهر جهاد واقع در شهر یاسوج با مشکل مواجه است و این موضوع گلایه ساکنین این مجتمع را در پی داشته است.

طبق گفته این شهروند، اهالی از تداوم این مشکل رنج برده و این امر منجر شده تا برای تامین آب شرب این روزها آنها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنند.

خبرنگار ما در پیگیری این سوژه مردمی اقدام به برقراری تماس تلفنی با علمدار آرمین، رئیس آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد کرد که وی گفت: مشکل آب شرب مسکن‌مهر جهاد با تعویض پمپ حل شده است.

رئیس آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد مطرح کرد: آب شرب به علت سوختن یکی از پمپ‌ها واقع در تنگ کُناره دچار افت فشار شده بود که جمعه هفته گذشته برابر با مورخ ۱۳ مهرماه سال ۱۴۰۳ با جایگزین کردن پمپ جدید مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد: به‌علت بزرگی این پمپ که یک پمپ ۱۱۰kw بود باعث شد که در شهر یاسوج و شهرهای همجوار پیدا نشود و ما مجبور شدیم این پمپ را از تهران خریداری کنیم و همین مسئله باعث شد که رفع مشکل افت فشار آب کمی با تأخیر باشد.

آرمین افزود: با پیگیری‌های مداوم سرانجام جمعه هفته گذشته پمپ جدید را جایگزین پمپ سوخته شده کردیم و از عصر همان روز مشکل افت فشار آب به‌صورت کامل برطرف شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار