رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-16 18:11 شماره خبر : 3973 https://sobhezagros.ir/short/4z3gD 0
فرماندار گچساران در گفتگو با صبح زاگرس:

فرماندار شهرستان گچساران در خصوص آخرین وضعیت مشکلات آب و برق در شهرستان گچساران توضیحاتی ارائه داد و از پیگیری و حل این مشکلات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد چند روز از پیش از ورود سامانه بارشی قوی اخیر به  کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و نسبت به خسارت‌های این پدیده‌های طبیعی هشدار داد.

خسارت سامانه بارندگی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد

این وضعیت جوی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد مشاهده شد و شدت آن در این مناطق مختلف بود به‌گونه‌ای که در برخی مناطق خسارت‌های حداقلی و در مناطق دیگر خسارت‌هایی با زمین‌های کشاورزی، شیلات، باغات، مزارع، تأسیسات آب و برق و زیرساخت‌هایی همچون جاده و راه‌های روستایی و عشایری وارد کرد.

این خسارت‌ها همچنین در شهرستان گچساران و مناطق وابسته مشاهده شد تا ارزیابی برای خسارت‌ها و همچنین مشکلات پیش‌آمده مورد بررسی و حل قرار گیرد.

خسارت به بخش کشاورزی و قطعی آب در نتیجه بارش‌های شدید باران

خسارت‌های در شهرستان گچساران در قطعی‌های آب و تخریب دستگاه‌های آب ملاقون امامزاده جعفر و خیرآباد مشاهده شد و مشکلاتی را به وجود آورد.

مشکلات آب و برق حل شده است

در همین رابطه فرماندار گچساران در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت:  مشکلات آب و برق مورد بررسی و بخشی از آنها حل شده است.

روان‌بخش دیهیم گفت: بخشی دیگر از مشکلات در دست اقدام است و کارشناسان و متولیان مربوطه به دنبال حل آنها هستند. 

وی با بیان اینکه برآورد خسارت‌ها ادامه دارد افزود: خسارت‌های مختلفی به بخش کشاورزی وارد شده است و برآورد خسارت‌ها همچنان ادامه دارد و با برآورد خسارت‌ها میزان آن به استانداری برای تعیین تکلیف خسارت‌دیده‌ها اعلام می‌شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار