رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
سرپرست راهداری در گفتگو با صبح زاگرس؛

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: محور دهدشت _ باغچه سادات فعال است و در صورتی جابه‌جایی لوله گاز تا پایان سال کار به اتمام می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» ایمن‌سازی راه‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز رفع‌کننده خطرات، کاهش تصادفات و توجه به حفظ سلامت رانندگان در تصادفات احتمالی خواهد شد.

در طی سالیان مختلف تا امروز شناسایی نقاط حادثه‌خیز در دستور متولیان راهداری و راه و شهرسازی قرار گرفته است تا سوانح ناشی از این نقاط به حداقل برسد این موضوع یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی برای ایمن‌سازی راه‌ها است.

تلاش‌های صورت‌گرفته سبب شده است تا نقاط حادثه‌خیز استان به حداقل برسد و سوانح رخ‌داده در اثر نقاط حادثه‌خیز کمتر مشاهده شود.

یکی از نقاط حادثه‌خیز که با تردد زیادی مواجه است جاده یاسوج _دهدشت است که در محدوده یاسوج به سپیدار به دلیل جمعیت و تردد و ایجاد ترافیک خطرآفرین است.

سرپرست راهداری کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس گفت: این محور با عنوان دهدشت _ باغچه سادات و در محدوده سپیدار قرار دارد که پیمانکار در حال کار بوده و پل‌ها در حال اجراست و فعال است.

حمیدرضا پیمانجو با بیان اینکه معارضاتی در این مسیر وجود دارد گفت: بخشی از مسیر نیاز به جابه‌جایی لوله گاز دارد که پیگیری‌های صورت گرفت و اگر لوله گاز جا به شود تا پایان سال کار به اتمام می‌رسد.

وی در ادامه بیان کرد: حدود ۵۰۰ متر معارض مردمی دارد که فرماندار بویراحمد تأکیداتی برای همکاری از طریق بخشدار داده است.

پیمانجو به پیشرفت فیزیکی این محور پرداخت و ادامه داد: این محور حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اگر لوله گاز جابه‌جا شود کار به مرحله نهایی خواهد رسید.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار