رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-27 20:34 شماره خبر : 350 https://sobhezagros.ir/short/Njxbe 0
سردار شهابی فر:

شهابی فر برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال را امیدوار کننده دانست و گفت: در بازدیدی که امروز از غرفه ها داشتیم وضعیت در بحث فضای مجازی در سطح استان خوشبختانه روبه رشد است.

به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس سردار عوض شهابی فرد درحاشیه برگزاری پنجمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: به حضور تک تک جوانان انقلابی و فعال استان در عرصه فضای مجازی افتخار می کنم.


وی با بیان اینکه در این موقعیت حساس دشمنان جمهوری اسلامی از طریق فضای مجازی مشکلاتی را برای ملت ما به وجود آوردند، افزود: جوانان انقلابی و با بصیرت استان در فضای مجازی با روشنگری و آگاه سازی مردم توطئه های دشمنان راخنثی کردند.


شهابی فر آگاه سازی و روشنگری جوانان در عرصه مجازی را مجاهدت دانست و ادامه داد: مجاهدت این جوانان در عرصه فضای مجازی از مجاهدت رزمندگانی که در نبرد با دشمن مسلح می جنگند کمتر نیست بلکه اجر و ثواب بیشتری دارد.


وی با بیان اینکه جنگ واقعی امروز ما در فضای مجازی است، عنوان کرد: با پرورش و تربیت جوانان بصیر در بستر فضای مجازی می توانیم اقدامات مثبت و تاثیر گذاری در زمینه افزایش آگاهی و سواد رسانه ای انجام دهیم.


شهابی فر برگزاری این دوره های فضای مجازی را امیدوار کننده دانست و گفت: در بازدیدی که امروز از غرفه ها داشتیم وضعیت در بحث فضای مجازی در سطح استان خوشبختانه روبه رشد است.


وی با بیان اینکه تعدادی از جونان انقلابی استان در مسابقات گذشته توانستند در بخش هایی از فضای مجازی مقام دوم کشوری را کسب کنند، افزود: امیدوارم که امسال در سطح کشور بتوانیم در بخش های مختلف مقام برتر را کسب کنیم.


شهابی فر گفت: همین جا از همه کسانی که در فضای مجازی در بحث بصیرت افزایی و روشنگری جامعه فعالیت می کنند تشکر می کنم.


انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار