رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-07-11 12:28 شماره خبر : 549 https://sobhezagros.ir/short/Vb9me 0
به دنبال يك اجتماع منتشر شد:

رسانه‌های غرب با يك اجتماع كوچك در شهرها و استان هاي مختلف كشور به دنبال ماهی گيری هستند..

به گزارش صبح زاگرس، دوشنبه ۱۰ مهر برخي از آبداران مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد جلوی استانداری كهگيلويه و بويراحمد تجمع و خواستار پرداخت حقوق معوقه خود شدند، طبق گفته اين افراد ۵ ماه است كه حقوقی دريافت نكرده اند.


اينكه چرا حقوق اين قشر بايد ۵ ماه عقب بيفتد جای تامل و بررسی دارد، اما در اين ميان رسانه‌های ضد انقلاب و غرب نيز در حال ماهی گيری از اين فضا هستند و با تكنيك پاره گويی به دنبال تحقق اهداف خود یعنی ايجاد نااميدی در جامعه هستند.


اين رسانه‌ها بخشی از كليپی كه از اين موضوع منتشر شده را تقطیع کرده و با درج هشتگ‌های مختلف به دنبال سياه نمايی و ربط دادن این موضوعات به اغشاشات هستند.


اين رسانه ها نه تنها در اين مورد بلكه در گذشته به ويژه در يك سال گذشته با شدت بيشتری به دنبال ايجاد حس نااميدي و نا امنی در ميان مردم هستند، اين صفحات و رسانه‌ها يك كليپ و موضوع را تکنیک رسانه‌ای با چندين اسم و تيتر منتشر می كنند که همه جای کشور را پر از آشوب جلوه دهند.

 

برخي از صفحات توييتری ضد انقلاب اين تجمع چند نفره را به كل استان تعميم داده اند و نوشته اند تجمع با سفره خالی جلوی استانداری! برخي نيز اين تجمع كه مربوط به آبداران است را به اسم تجمع بازنشستگان مخابرات استان جا زده و هشتگ‌های مختلفی را زير آن درج كرده‌اند.

 

اينكه چرا مسئولان مربوطه به دنبال حل مشكل آبداران نيستند جای سوال دارد چرا كه سال گذشته نيز اين قشر زحمت‌كش با چنين معضلی رو به رو بودند و مشكلات زيادی را تحمل كردند.اما گاهی انتشار يك كليپ باعث موج سواری رسانه‌های ضد انقلاب و برداشت‌های مختلف مي‌شود.


رسانه های ضد انقلاب گاهی تجمع هزاران نفر در کشورهای غربی را با اسم اعتراض مدنی قلمداد می‌کنند اما اجتماع درون کشور و استان‌های ما را به عنوان اعتراض‌های گسترده منتشر می‌کنند، اینها همان ماهی است که رسانه‌های ضد انقلاب از آب گل آلود می‌گیرند، آبی که توسط برخی در داخل خواسته یا ناخواسته گل آلود می‌شود.

 

انتظار است مسئولان استان به دنبال حل مشکلات آبداران باشند که بتوانند به خوبی وظایف را انجام داده و دغدغه هزینه و معیشت نداشته باشند.

 

تلاش رسانه‌های غرب برای موج‌سواری در ياسوج

برخي از صفحات توييتري ضد انقلاب اين تجمع چند نفره را به كل استان تعميم داده اند و نوشته اند تجمع با سفره خالي جلوي استانداري! برخي نيز اين تجمع كه مربوط به آبداران است را به اسم تجمع بازنشستگان مخابرات استان منتشر كرده اند و هشتگ‌هاي مختلفي را زير آن درج كرد ه اند.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار