رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
عکس نوشته‌های بیست وچهارم اسفندماه؛

صبح زاگرس در این قسمت از عکس نوشته های خود به صحبت های عزت خواه مدیرکل پیشین اداره آموزش و پرورش استان و رونمایی وی از یک لیست 25نفره استخدام های غیرقانونی اختصاص داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس»، ماجرای لیست۲۵نفره ازسوی مدیرکل‌سابق چه‌بود، اهدای 52سری جهیزیه به زوج‌های جوان در بهمئی،اجتماع پرستاران یاسوجی به دلیل عدم پرداخت مطالبات، فوت 3نفر در حادثه دلخراش رانندگی کمربندی‌یاسوج ویک کهگیلویه‌وبویراحمدی سرپرست حراست وزارت آموزش‌وپرورش شد از جمله عکس نوشته های صبح زاگرس است.

ماجرای لیست 25نفره آموزش و پرورش چیست

طی حکمی توسط وزیر آموزش و پرورش، سید‌امین رضوی نژاد به عنوان سرپرست حراست وزارت آموزش و پررش منصوب شد.

ماجرای لیست 25نفره آموزش و پرورش چیست

 بر اساس خبرهای دریافتی، وقوع یک سانحه رانندگی که با شاخ به شاخ  دو دستگاه خوردوی پراید و پژو در کمربندی شهر یاسوج بوقوع پیوسته،باعث فوت سه نفر از سرنشینان این خودروها شده است.

ماجرای لیست 25نفره آموزش و پرورش چیست

در همین زمینه ذوالفقار دیودل مدیر روابط عمومی دانشگاه عموم پزشکی استان در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری به اجتماع امروز پرستاران یکی از بیمارستانهای مرکز استان اشاره داشت و گفت:مطالبه پرستاران و کارکنان این مرکز(شهید بهشتی) به حق بوده ومدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان به دنبال رفع و برآورده کردن مطالبه آنان است.

ماجرای لیست 25نفره آموزش و پرورش چیست

۵۲ سری جهیزیه با مشارکت سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی(ره) به زوج‌های جوان اهدا شد.

ماجرای لیست 25نفره آموزش و پرورش چیست

مدیر کل پیشین آموزش و پروش کهگیلویه وبویراحمدگفت:  لیست ۲۵ نفره ای به من دادند که باید در آموزش و پرورش کاشته شود، اطاعات نکردم مطیع نبودم؛ آن لیست هم موجود است و هم فرد موجود است از آن روز پرونده پراکنی ها ایجاد شد وعلیه من برخواستند .

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار