رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-23 09:26 شماره خبر : 744 https://sobhezagros.ir/short/eGlGV 0

مسئول بسیج دانشجویی استان گفت: با اجرای عملیات طوفان الاقصی از جنبه‌های مختلفی قابل‌تحلیل است اول اینکه ادعای کذب اسرائیل بر قدرت پوشالی و نظام اطلاعاتی قوی خود به‌عنوان موساد ترک بزرگی برداشت و آبروی خود را از دست داد.

صالحی مسئول بسیج دانشجویی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس بیان داشت: مردم مظلوم فلسطین در چند دهه اخیر شاهد ظلم‌های شدیدی از سوی رژیم صهیونیستی بوده‌اند.

 وی گفت: حمایت مستکبران عالم از سران رژیم صهیونیستی باعث شده تا این رژیم کودک کش پیش از پیش به کودک کشی و ظلم‌های ناجوانمردانه به مردم مظلوم فلسطین ادامه دهد.
صالحی عنوان کرد: جوانان و نوجوانان فلسطینی که طمع تلخ ظلم را چشیده‌اند با الگو گیری از کشورهای آزاده مثل جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را انجام داده‌اند تا راهی برای رهایی و آزادی پیدا کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان بیان داشت: عملیات بزرگ و غرورآفرین طوفان الاقصی از جنبه‌های مختلفی قابل‌تحلیل است اول اینکه ادعای کذب اسرائیل بر قدرت پوشالی و گنبد آهنین و نظام اطلاعاتی قوی خود به‌عنوان موساد ترک بزرگی برداشت و آبروی خود را از دست داد و دیگر رژیم کودک کش نمی‌تواند این ادعا را گسترش بدهد.


صالحی افزود: دوم اینکه رژیم صهیونیستی با عملیات روانی خود سعی بر این داشت که با برخی از کشورهای عربی منطقه را متقاعد کند که می‌تواند با عادی‌سازی روابط تکیه‌گاه خوبی برای این کشورها در برابر جبهه مقاومت باشد.

 مسئول بسیج دانشجویی استان ادامه داد: این رژیم کودک کش سعی بر این داشت با ایران هراسی کشورهای منطقه را به‌سوی خود جذب کند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی حتی قادر به دفاع از خود نیست چه برسد به اینکه بتواند از کشور منطقه دفاع کند.

صالحی بیان داشت: سومین اهمیت این عملیات این است که جمهوری اسلامی ایران بر اساس آرمان‌های خود از هر کشوری که حمایت کند به دنبال توانمندسازی و استقلال آن کشور است و این مرجعیت ایران را در عاملی تعیین‌کننده و ظلم‌ستیز و کسی که وضعیت منطقه را مشخص می‌کند بیش‌ازپیش بر همگان اثبات کرد.

وی گفت: چهارمین دستاورد این عملیات غرورآفرین دمیده شدن بر روح حماسی جوانان فلسطینی و همه آزادی خواهان جهان شد تا انگیزه‌ای برای نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی بیشتر از هرزمانی به وجود بیاید.

مسئول بسیج دانشجویی استان اذعان کرد: پنجمین دستاورد این عملیات همبستگی و وحدت بین جهان اسلام، جبهه مقاومت و آزادی‌بخشان جهان است و ثابت کرد که فلسطین بیش از گذشته می‌تواند نقطه اشتراک و وحدت جهان اسلام باشد.


صالحی خاطرنشان کرد: این عملیات دفاع فلسطین‌ها بود در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی که با عملیات روانی شهرک‌نشینان صهیونیست داشتند و مردم مظلوم فلسطین را آزار و اذیت می‌کردند.

وی گفت: این عملیات بزرگ و یک شکست عملیاتی برای نظام منحوس صهیونیستی بود و اینکه آینده این رژیم را تیرتر از گذشته کرد همچنین جایگاه سیاسی نتانیاهو را بیش‌ازپیش در درون این رژیم پایین آورد.

مسئول بسیج دانشجویی استان اذعان کرد: نقش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در به وجود آمدن چنین عملیاتی را می‌تواند ایجاد خود باروی و اعتمادبه‌نفس برای جبهه مقاومت، ایجاد انگیزه برای جوانان و نقش‌آفرینی برای عنوان رزمندگان شجاع، متحد کردن جهان اسلام برای دفاع از فلسطین همچنین عزمی راسخ برای نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی و مجهز کردن رزمندگان جبهه مقاومت برای نبرد با این رزیم کودک کش می‌توان یادکرد.

وی گفت: الگو شدن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی برای جبهه مقاومت بود و باعث شد با این الگو گیری فرماندهان نظامی جبهه مقاومت نقشه‌های این رژیم کودک کش را بر هم بریزند.
صالحی افزود: شهید سلیمانی، طبعاً وصلگی‌ای فصل ستیز بود؛ هم در مسائل داخلی و هم در مسائل خارجی وی همچنین طرفدار هم‌گرایی و مخالف واگرایی بود.

 

وی ادامه داد: بنابراین، نقاط افتراق را فرومی‌نهاد و نقاط اشتراک را برمی‌کشید، او با توجه دادن به مبانی مشترک همچون قرآن، پیامبر، کعبه و...، با اشاره به اهداف مشترک همچون امت اسلامی و...، با هشدار به داشتن دشمن مشترک همچون اسرائیل آمریکا، از شیارها و شکاف‌های قومی، ملی، مذهبی فراتر می‌رفت.

مسئول بسیج دانشجویی استان بیان کرد: این شهید بزرگوار به‌وقت ضرورت و به‌قدر ضرورت، به تجهیز نظامی گروه‌های مقاومت می‌پرداخت، علاوه بر آن، علم مبارزه و دانشِ تولید تسلیحات را نیز به آن‌ها می‌آموخت.


وی در پایان عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب پس از شهادت سردار سلیمانی در سخنانی فرمودند: این مرد، دست فلسطینی‌ها را پُر کرد؛ کاری کرد که یک منطقه‌ی کوچکی، یک وجب جا مثل نوار غرّه در مقابل رژیم صهیونیستیِ باآن‌همه ادّعا می‌ایستد، کاری و بلایی سرِ آن‌ها می‌آورد که آن‌ها سرِ ۴۸ ساعت می‌گویند آقا بیایید آتش‌بس بدهید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار