رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-24 08:26 شماره خبر : 755 https://sobhezagros.ir/short/NEoJe 0
معاون دادگستری مرکز استان؛

معاون دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یهودیان جهان به شکست بنیان های اصلی اسرائیل در برابر جبهه مقاومت اقرار می کنند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ سید عیسی حسنی در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص ابعاد غیرقابل‌ترمیم حمله نیروهای مقاومت فلسطین به اسرائیل گفت: بر اساس پروتکل‌های صهیونیسم، بشر به‌جز یهود حیوان تلقی می‌شود باید کشته شود و از برخی‌ها نیز سو استفاده کنند. مبنای وحشی‌گری و توحش این رژیم در طی ۷۰ سال اخیر در فلسطین این بوده است.

معاون دادگستری کل استان بیان کرد: این رژیم منحوس بزرگ‌ترین باندهای فساد و فحشا و مافیای قاچاق انسان و اعضای انسان را در دنیا اداره می‌کنند و قوی‌ترین بنگاه‌های سخن‌پراکنی و ابر رسانه‌ها در اختیار یهود و صهیونیست‌هاست که نمونه آن راک فلر است.

وی با تأکید بر اینکه جوانان فلسطینی که عملیات طوفان الاقصی را انجام دادند اکثر زیر ۴۰ سال دارند گفت: این نسل، نسل سازش و تسلیم نیستند، این جوانان در بستر بمباران و جنگ به دنیا آمده‌اند و امیدی به دنیای عرب ندارند و ایران ابایی از حمایت معنوی و حتی مادی به آن‌ها ندارد ولی رسانه‌های معاند طی شانتاژهای رسانه‌ای سعی در نشان دادنش نقش ایران در این عملیات داشتند که همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند کذب است.

معاون قضایی و اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برنامه‌ریزی عملیات طوفان الاقصی به حدی منظم و دقیق بود که سازمان‌های قدر جاسوسی اسرائیل در هم شکست و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند بنیان‌های رژیم صهیونیستی ویران‌شده است که قابل‌ترمیم نیست.

و معنی آن این است که دست‌کم نگیرید حزب‌الله را، این جوانانی را که پیشانی و بازوی آن‌ها را می‌بوسیم که با نبوغ خودشان این عملیات را طراحی کردند.

وی استان گفت: یکی از بنیان‌های اساسی این رژیم سازمان اطلاعات و جاسوسی آن بود که در دنیا دیگر حرفی برای گفتن ندارند و آزادگان دنیا فهمیدند تاروپود آن‌ها شبیه لانه عنکبوت است.

حسنی افزود: همه انسانیت در خصوص کشتار مردم بی‌گناه و زنان و کودکان مخالف است که رژیم غاصب صهیونیستی طبق گفته خود ۲۰۰ تن بمب طی این روزها بر سر مردم بی‌گناه فلسطین ریخته است.

وی گفت: موجودیت اسرائیل ناشی از حضور افراد چندملیتی از کشورهای مختلف بوده که شامل مسیحیان پروتستانیسم، مسیحی یهودی‌ها و یهودی‌های دیگر که به امید امنیت و خوش‌گذرانی به این منطقه آمده بودند و اکنون امنیت آن‌ها با یک موشک از بین رفته است و دیگر اعتمادی به موجودیت اسرائیل و امنیت آن ندارند.

حسنی در پایان افزود: ریشه تمام تام پیروزی‌ها خون شهداست و ما ناراحت و نگران این مردم مظلوم هستیم ولی قطعاً خون شهدای مقاومت و شهدای مدافع حرم و شهدای مسجدالاقصی به امید خدا جوانه خواهد زد و ریشه‌های صهیونیسم جهانی را برای همیشه از بین خواهد برد.

 

انتهای پیام/

 

فروریختن بنیان رژیم غاصب نزد یهودیان جهان
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار