رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-11 09:47 شماره خبر : 784 https://sobhezagros.ir/short/VvJ3V 0

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت: رسوایی صبح شنبه 15 مهرماه چنان دامان رژیم صهیونیستی را گرفته است که فرار از تبعات آن به این زودی‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود.

کاوه پیش‌قدم در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس بیان داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب بر منبای غیرقابل ترمیم شکست رژیم صهیونیستی اذعان دارد. زیرا تا قبل از این حملاتی که به این رژیم می شود مبنای خارجی داشت.

وی افزود: رژیم صهیونیستی امروز در بدترین شرایط ممکن در هفتادسال اخیر به سر می‌برد و این حمله از درون به رژیم صهیونیستی وارد شد و شکاف های اجتماعی شدیدی را در درون خود رژیم صهیونیستی به وجود آورد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج خاطرنشان کرد: شکاف عمیقی به رژیم صهیونیستی واردشده است و هرروز این شکاف بیشتر نیز می‌شود.


پیش‌قدم گفت: رسوایی صبح شنبه پانزده مهرماه چنان دامان رژیم صهیونیستی را گرفته است که فرار از تبعات آن به این زودی‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود همچنین گسست های اجتماعی این رژیم را فرا گرفته است.


وی ادامه داد: این رژیم غاصب در بین صهیونیستی‌های درون خود و هم بین مردم بومی منطقه و صاحبان اصلی سرزمین فلسطین دچار یک فروپاشی عمیق شده است.

وی گفت: آن‌همه اقتدار و امنیتی که این رژیم بر روی آن مانور داده بود بها حملات نیروهای مقاومت حماس از بین رفته است و به این زودی‌ها ترمیم شدنی نیست.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج افزود: با عملیات طوفان الاقصی که توسط حماس سازمان‌دهی شد، آسیب‌پذیری نیروهای دفاعی رژیم کودک کش صهیونیستی آشکار شد و اینکه موساد نتوانست چنین عملیاتی را پیش‌بینی کند ضعف سازمان اطلاعاتی این رژیم را نمایان کرد.

پیش‌قدم اذعان کرد: همه رسانه‌های جهان همچنین رسانه‌های این رژیم غاصب نیز به شکسته شدن امنیت رژیم صهیونیستی اعتراف کرده‌اند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج خاطرنشان کرد: این حملات غافلگیرکننده در حالی انجام شد که همواره رژیم صهیونیستی ادعا می‌کرد باوجود گنبد آهنین هیچ‌کسی نمی‌تواند آسیبی به سرزمین‌های اشغالی برساند و این نشان‌دهنده غیرقابل ترمیم بودند این شکست اطلاعاتی و نظامی برای این رژیم است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار