رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1403-01-15 09:41 شماره خبر : 3376 https://sobhezagros.ir/short/4aMdE 0
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

امام‌جمعه شهرستان لنده گفت: طبیعی است که صهیونیست‌ها بعد از شکست فاحش اطلاعاتی، سیاسی، امنیتی و رسانه‌ای به دنبال اقدامات تلافی‌جویانه هستند.

حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«صبح زاگرس»، در واکنش به حمله پرهیزنه صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه گفت: دین مبین اسلام و مسلمانان، همواره از سوی دشمنان مورد بغض و کینه واقع شده و در سده اخیر با تشکیل رژیم جعلی اسرائیل و استقرار غاصبانه آنها در منطقه، ستم‌های هشتادساله خود را نه فقط علیه ملت مظلوم فلسطین بلکه همه کشورهای اسلامی از جمله ایران، اعمال داشته است.

 امام‌جمعه شهرستان لندن گفت: بعد از عملیات طوفان الأقصی که باعث ابهت و سرفرازی مردم فلسطین و فروریختن هیمنه پوشال رژیم جعلی اسرائیل شد، خبرهای بسیار دردناکی را در جهت کشتار مردم بی‌دفاع شاهد بودیم و هر روز دامنه این جنایات گسترده‌تر هم شده است.

 وی در ادامه افزود: طبیعی است که صهیونیست‌ها بعد از شکست فاحش اطلاعاتی، سیاسی، امنیتی و رسانه‌ای و برای حفظ بقای خود، اقدامات تلافی‌جویانه را در دستور کار خود قرار داده‌اند که یک نمونه آن، حمله به سفارت ایران در دمشق بود که منجر به شهادت جمعی از پاسداران و مدافعان حرم از جمله سردار رشید اسلام حاج زاهدی گردید که خشم و عصبانیت ملت‌های مسلمان خصوصاً ایران اسلامی را به همراه داشته است.

 امام‌جمعه شهرستان لنده گفت: طبیعی است که اسرائیل به دوران نابودی خود نزدیک‌تر شده و هیچ‌کدام از این خیانت‌ها نه‌تنها پی پاسخ نخواهد ماند، بلکه نتیجه‌ای هم جز خفت و رسوایی بیشتر و نابودی سریع‌تر آنان نخواهد داشت.

 محمودی اصل در ادامه تأکید کرد: مردم عزیز ما هم إن شاءالله در روز جهانی قدس، به همراه همه آزادی‌خواهان عالم، پاسخ کوبنده‌ای به صهیونیست‌ها خواهند داد.

 انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار