رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-01-18 18:49 شماره خبر : 3434 https://sobhezagros.ir/short/Vm8bo 0
امام جمعه یاسوج:

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: کشورهای عربی اگر ذره‌ای غیرت داشتند وقتی جنایت‌های دنیا را می‌دیدند قیام می‌کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، آیت‌الله حسینی در همایش شکوه ایثار گفت: مردم در روز قدس حماسه‌ای دیگر خلق کردند و پیام محکمی به غرب و استکبار دادند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این حضور نشان‌دهنده آگاهی و بصیرت بالای مردم است چرا که اگر مردم در مقابل رژیم منحوس اسرائیل ایستادگی نمی‌کردند سفاکین این رژیم از هیچ جنایتی فروگذار نبوده و هیچ خط قرمزی باقی نگذاشتند .

 وی با اشاره به اینکه کنگره ملی دو هزار شهید معظم استان را داریم گفت شهدا عبدالهی هستند یاد شهدا یاد همه ارزش‌های الهی است شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند روح شهدا همیشه ناظر هستند.

 وی گفت: کشورهای عربی اگر ذره‌ای غیرت داشتند وقتی جنایت‌های دنیا را می‌دیدند قیام می‌کردند.

 حسینی گفت: اگر حکومت پهلوی ادامه داشت و غزه نیز در چنین شرایطی بود قطعاً در خدمت رژیم صهیونیستی بودند و از این نسل‌کشی حمایت می‌کردند امروز جمهوری اسلامی در خدمت اسلام و مظلومان است در مقابل استکبار ایستاده‌ایم تنها کشوری که جبهه ضدیت با صهیونیستی را رهبری می‌کند و به مظلومان کمک می‌کند نظام جمهوری اسلامی است.

 نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر شهدای ما ایثارگری نمی‌کردند و نبودند این افتخار و این شکوه اکنون وجود نداشت رزمندگان ما در خط مقدم هستند.
 وی در ادامه با اشاره به برخی خرافات گفت: از برخی‌ها قهرمان می‌سازند درحالی‌که ضد ارزش‌هاست کنگره ملی شهدا ارتقای فرهنگی به دنبال دارد قهرمان‌سازی‌های مناسب انجام شود؛ لذا کنگره ملی فرصت ارزشمندی است باید مغتنم شمرده شود.
 
  انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار