رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/02/28 Friday - 2024 17 May الجمعة ، 9 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-10 23:06 شماره خبر : 3843 https://sobhezagros.ir/short/4yQR7 0
استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد مطرح کرد:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اجلاسیه شهدای کهگیلویه، سد آبریز را آرزوی بر دل مانده مردم این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» علی احمدزاده در اجلاسیه سرداران و ۴٢٢ شهید شهرستان کهگیلویه ضمن تقدیر از حضور معاون اجرایی ریاست جمهور در اجلاسیه شهدای شهرستان کهگیلویه گفت: زمانی از جناب دکتر منصوری برای حضور در اجلاسیه دعوت کردیم گفتند که من به طور ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را دوست دارم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز با حضور شما از برخی از پروژه ها دیدار داشتیم، ما چند طرح بزرگ در شهرستان های چهارگانه داریم که در راس آنها آبرسانی برای آشامیدن و سه هزار متر مکعب برای صنعت است؛ پروژه آبرسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، بهمئی و لنده را داریم که اجرای آن برای ما اهمیت زیادی دارد و درخواست توجه ویژه به این پروژه داریم. 

وی افزود: در یک و نیم سال گذشته بیشتر از ۱۰ سال کار شده و امسال دو تا از این پروژه های بزرگ به بهره برداری می رسد؛ یک آرزوی بر دل مانده داریم و جمعی از مسئولان استان امشب درخواستی از جناب منصوری داشتند. در حضور رئیس جمهور به عنوان آرزوی بر دل مانده در استان مطرح کردم سد آبریز بود که اگر ساخته شود هر سال حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان برای کشاورزان منطقه درآمد زایی دارد و دیگر زنان و دختران ما به استان های همجوار برای گوجه چینی نمی روند. 

استاندار در بحث ایجاد شغل پایدار گفت: خیلی تلاش کردیم برای بحث کلنگ زنی پتروشیمی چرام ، رفتیم در سفر دور دوم کلنگ زنی کنیم که کار به گره هایی خورد اما به عنوان یک مطالبه از جنابعالی می خواهم اگر پتروشیمی چرام را کلنگ بزنیم ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از جوانان منطقه مشغول به کار می شوند؛ بعد از اتمام پروژه بیش از یک هزار نفر شغل مستقیم ایجاد می شود که کمک زیادی به مردم منطقه می کند.

احمدزاده ادامه داد: امروز از پتروشیمی دهدشت دیدن کردید، در این دولت ۱۷ هزار میلیارد تومان در عرض یک و نیم سال به پتروشیمی گچساران تزریق شد که از ۴۰ درصد پیشرفت به ۹۷ درصد پیشرفت رسید و در نهایت افتتاح شد از شما می خواهم که برای پتروشیمی دهدشت ۱۹ هزار میلیارد تومان تزریق کنید تا ظرف یک سال دیگر به بهره برداری برسد.

وی گفت: امروز با حضور شما مینی پالایشگاه دهدشت را کنگ زنی کردیم برای ساخت فاز اول آن حدود ۸۰۰ نفر اشتغالزایی می شود از شما می خواهم که لطف کنید و از این پروژه حمایت کنید با راه اندازی آن برای ۵۰۰ نفر از جوانان شهرستان شغل پایدار ایجاد می شود.

وی افزود: شهرستان بهمئی ۵۶ حلقه چاه نفت فعال دارد ۱۸۳ هزار بشکه نفت استان ما به اسم استان خوزستان صادر می شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار