رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/02/15 Saturday - 2024 04 May السبت ، 25 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-12 22:47 شماره خبر : 3340 https://sobhezagros.ir/short/Vm8Zb 0
روایتی از یک سالی که گذشت؛

پروژه‌های عمرانی بزرگ شهرداری یاسوج در یک سال گذشته با رکود در حال سپری کردن عمر چندین ساله خود هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» شاید بتوان به جرئت گفت در زمان شهرداری نستهن مقدم، یکی از چالش‌برانگیزترین دوره‌های مدیریت شهری مرکز استان را شاهد بودیم، دورانی که با تلاطم های مختلفی همراه بود و در این بین رسانه‌ها نیز به کرات به آن پرداختند.

شاید مهمترین نقطه عطف این ماجرا بحث استیضاح شهردار وقت یاسوج بود که طی دوره‌های مختلفی صورت پذیرفت و همچنان برخی حواشی در این خصوص وجود دارد.

اما با نگاهی منصفانه به همان دوران با وجود حواشی زیاد، به راحتی پی می بریم که واقعا یکی از دوران پر تحرک شهرداری یاسوج در اجرای ابرپروژه‌های عمرانی شهر یاسوج را شاهد بودیم، دورانی که با شکوفایی مختلفی همراه بود، از پروژه بزرگی که غرب یاسوج را به شرقش وصل می کرد تا پل شهید یزدانپناه که بار عظیم ترافیکی را می‌تواند بر عهده بگیرد.

پروژه‌هایی که حکایت از پایان آنها در آن دوران داشت، با روی کار آمدن کیوان آشنا به عنوان شهردار یاسوج از بطن شورای شهر یاسوج، امیدها به این سمت و سو رفت که وی می‌تواند بر این مشکلات فایق آید، چرا که خود از مشکلات آگاه است و در این زمینه می‌تواند پیش قدم شود و بسیاری از مشکلات را مرتفع سازد.

اما دیری نپایید که شهردار جدید یاسوج در سکوت رسانه‌ای فرو رفت، همگان منتظر خبرهای امیدوارکننده از سطح شهر یاسوج بودند، خبرهایی که بتوانند امید را بار دیگر در دل شهروندان یاسوجی با تکمیل پروژه‌های قبلی و اجرای پروژه‌های جدید ترمیم کند، اما گویا واضح است که چنین رویکردی ادامه‌دار نشد.

باید دید علت چیست که چنین رویکردی در حوزه شهری یاسوج رقم نخورده است؛ شهردار جدید یاسوج که خود با مشکلات آشنایی وافری دارد می‌تواند بهترین پاسخگوی این مسئله باشد اما گویا تحرکی در این خصوص مشاهده نمی‌شود. 

گزارشات میدانی و اخبار دریافتی از شهروندان این گونه مشخص می‌کند که مشکلات روز به روز در حال افزوده شدن است و آن‌طور که باید این مسئله به سمت خروجی مطلوب نمی‌رود. 

به هرحال این امید وجود دارد در سال جدید تحرک مناسبی از حوزه شهری شهرداری یاسوج در این خصوص شاهد باشیم که گامی در جهت ترقی شهر یاسوج باشد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار