رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-11-22 12:07 شماره خبر : 2469 https://sobhezagros.ir/short/VJqBq 0
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا مطرح کرد:

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی گفت: این تبلیغات شعارهای خامی است که خنثی شده است‌، این جمعیت و حضور ،استمرار ارزش‌ها و نظام اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی« صبح زاگرس» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی  با بیان اینکه خدا را شاکریم ملت ایران یکی از رخداد بشریت بعد از بعثت خاتم الانبیا را با گذشت ۴۵ سال جشن گرفته است، گفت: از حضور ملت شریف ایران به ویژه مردم استان کهگیلویه‌وبویراحمد و شهر یسوج که هنگام و هم دوش ملت ایران انقلاب اسلامی و آرمان خود را گرامی داشته است، تشکر می‌کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی با تبریک فرا رسیدن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی یک نه، بزرگ به استبداد و استکبار بود، انقلابی که ملت ایران را از ذلت به اوج عزت رساند و مردم را بر سرنوشت خود حاکم کرد و با گذشت ۴۵ سال از انقلاب شعار و آرمان و مقاصد او همچنان زنده و پویا و حرکت بخش است.

وی ادامه داد: انقلاب از جان و آمال مردم و با رهبری امام راحل و بدون وابستگی به آمریکای جنایتکار و شوروی سابق به پیروزی رسید.


حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: مهندس بازرگان در نوفل لوشاتو پیشنهاد ماندن شاه و سلطنت او را می‌دهد و امام در جواب فرمود: ما می‌خواهیم شاه نماند و شاه باید برود.


این مسئول افزود: از شعارها و آرمان‌های انقلاب نفی استبداد و استقلال سیاسی و فرهنگی بودند، مردم خواهان تصمیم گیری برای کشور خود بودند‌در همان روزهای آغازین انقلاب استقلال و آزادی بود تا بتوانند سرنوشت و مقدرات کشور خود را رقم بزنند‌ انتخابات یکی از مظاهر عزت و اقتدار و آزادی ملت شریف ایران است و با انتخاب خبرگان رهبری، رهبر کشور را انتخاب می‌کنند.


وی ادامه داد: امروز آزادی بیان، آزادی قلم و آزادی انتخاب و اندیشه که آرمان‌های جمهوری اسلامی است مشاهده می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه امروز ملت ایران با حضور خود همه تبلیغات مسموم بر علیه انقلاب اسلامی مبنی بر فاصله گیری از نظام را خنثی کردند، گفت: این تبلیغات شعارهای خامی است که خنثی شده است‌، این جمعیت و حضور استمرار ارزش‌ها و نظام اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران به سمت حماسه بزرگ ۱۱ اسفندماه و انتخابات حرکت می‌کند گفت: جمهور یعنی مردم و ارکان کشور با رای مردم است زیرا مردم تعیین کننده منصب‌ها، استواری نظام و ستون انقلاب و دین هستند.


حجت‌الاسلام و المسلمین ادیانی به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب در بیان ویژگی امام راحل مبنی بر تکیه بر مردم در پیرزی انقلاب از طریق بیانیه، شعار اشاره کرد و ادامه داد: مردم انقلاب کردند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌ها را خنثی کردند و ۸ سال در برابر هجمه دشمن در دفاع مقدس ایستادند و در مقابل فتنه ۸۸ حماسه ۹ دی ماه را خلق کردند مردم تبلیغات مسموم دشمن را همیشه خنثی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم در برابر تحریم‌های فلج کننده دشمن تاب آوردند گفت:  امروز با تکیه با مردم به داشته‌های خودمان اتکا می‌کنیم‌حضور مردم سبب شده است تا توطئه‌های اقتصادی خنثی شود.

وی افزود: امروز هر رای شما یک موشک به قلب آمریکا و اسرائیل و جبهه کفر است و دشمن را ناکام خواهد گذاشت.


حجت‌الاسلام ادیانی تاکید کرد: باید قدردان حضور و نقش آفرینی مردم بود زیرا آنها از ابتدا در صحنه‌های مختلف ملی و انتخابات تا امروز حضور داشته‌اند و حضور آنها انقلاب را رقم زد و توطئه‌های مختلف دشمن بر علیه کشور را با جان و مال خود پرداخت کردند.


وی ادامه داد: مسئولان باید از حضور آگاهانه مردم در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردمی بکار گیرند و سبب رفاه آنها شوند و این موضوع خواسته زیادی نیست.

او ادامه داد: امروز دولت سیزدهم باید با تلاش و مجاهدت مشکلات مردم را حل کرده تا مردم در صحنه‌های مختلفی همچون انتخابات حضور پر رنگ داشته باشند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار