رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-21 14:28 شماره خبر : 3486 https://sobhezagros.ir/short/462w0 0
طی حکمی؛

طی حکمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام سیداحسان جویبار بعنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی بهمئی منصوب شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»،طی حکمی از سوی حجت الاسلام سیدرضا افتخاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام سیداحسان جویبار بعنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی بهمئی منصوب شد .

حجت الاسلام سید احسان جویبار سوابق مسئول دفتر امام‌جمعه شهرستان بهمئی ، مسئول امربه معروف و نهی از منکر پزشکی قانونی استان مرکزی ،مسئول مؤسسه فرهنگی اجتماعی کوی‌سجادیه اراک ازطرف سپاه وسازمان تبلیغات است.

حجت‌الاسلام رضوانی به رویکرد خود در دوران تصدی اشاره کرد و گفت:مردمی‌سازی برنامه‌های فرهنگی با کمک هیئت‌های مذهبی،هموار کردن مسیر برای برنامه‌های هیئت‌ها را در سرلوحه کار خود قرار دادیم.
رضوانی هیئت‌های مذهبی رابه حفظ اتحاد و انسجام دعوت کرد و گفت:امیدوارم که هیئت‌ها با اتحاد و انسجام همدیگر کارهای فرهنگی را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

وی از مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خواست :به مبلغان شهرستان عنایت داشته باشند و نسبت به افزایش حقوق آن‌ها چاره‌ای اندیشه شود. 
رضوانی در پایان ضمن تشکر از مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان و شورای تامین شهرستان،فرماندار،امام جمعه و شورای ادری گفت:آرزوی توفیق و سرافرازی برای حجت‌الاسلام جویبار را دارم

حجت‌الاسلام افتخاری مدیرکل تبلیغات اسلام استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از حضور همه شرکت کنندگان به حکایت امام سجاد(ع) در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت :امام سجاد در این ماه‌مبارک گناهان افراد را  ثبت و در پایان ماه‌مبارک ضمن تذکر به آن‌ها می گفت : از خداوند طلب مغفرت نمایید.
وی گفت انشاالله از برکت این ماه مبارک رمضان استفاده کرده باشیم.

تشکر از حضور همه بزرگواران

افتخاری ایراد کرد: با توجه به ارادت ویژه مردم شهرستان بهمئی به امیرالمؤنین وظیفه مبلغین وفعالین فرهنگی شکوفا کردن این ظرفیت‌ها است.
وی از جویبار رئیس فعلی تبلیغات اسلامی خواست تا برای شکوفا کردن این ظرفیت‌ها اهتمام کامل داشته باشد.

افتخاری درپایان مردم بهمئی را از لحاظ شجاعت ،نترس بودن  به برادران یمنی تشبیه کرد و گفت برای جبهه مقاومت،مدافعان حرم ،مدافعان امنیت ،مظلومان غزه و.... دعا کنیم.

لازم به ذکر است در این حکم حجت الاسلام جویبار جایگزین حجت الاسلام مجتبی رضوانی شد.

 

انتهای خبر/

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهمئی منصوب شد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهمئی منصوب شد
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار