رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
عکس نوشته های بیست و هشتم بهمن ماه؛

صبح زاگرس در این قسمت از عکس نوشته های خود به نمره ضعیف شهروندان به شهرداری یاسوج در حوادث اخیر و سکوت مطلق وی اختصاص داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس»،آیا نستهن مقدم پدیده انتخابات مجلس می‌شود؟،آقای ساسان دلاویز کمی آهسته‌تر!،مشارکت مردم اصلی‌ترین ویژگی‌ جمهوری اسلامی است،کسی از احوال شهردار یاسوج اطلاعی دارد؟ وخسارت بارش‌های کهگیلویه‌وبویراحمد در حال بررسی است از جمله  عکس نوشته های صبح زاگرس است.

دلیل سکوت مطلق در شهرداری یاسوج چیست

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین وضعیت خسارت بارندگی‌های در استان گفت: میزان خسارت‌ها در حال بررسی است.

 

دلیل سکوت مطلق در شهرداری یاسوج چیست

این روزها که شهر یاسوج با مشکات زیادی مواجه شده است، کیوان آشنا برای مردم غریبه شده است و پیگیر حضورش در مجامع مختلف هستند.

 

دلیل سکوت مطلق در شهرداری یاسوج چیست

مدیرمسئول روزنامه کیهان به نقش و اهمیت مردم در انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های جمهوری اسلامی ایران مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف است.

 

دلیل سکوت مطلق در شهرداری یاسوج چیست

ساسان دلاویز اخیراً در سخنرانی‌های خود مطالب تندی را علیه رقبای انتخاباتی خود بیان کرده است که لازم است وی ادبیات مناسب‌تری را در سخنرانی‌های خود به کار گیرد چراکه سخنان نسنجیده می‌تواند همانند آتش زیر خاکستر عمل کند.

 

دلیل سکوت مطلق در شهرداری یاسوج چیست

جنگ مقدم در انتخابات در مقابل هیچ یک از کاندیداها رقم نخورده است، روحیه اخلاق مدارانه وی باعث شده است این نگاه برای وی در کلیت جامعه رقم بخورد.

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار