رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت

دو تن از نامزدهای انتخابات شهرستانهای بویراحمد، دنا ومارگون از مردم شهرستان خود و استان خواستند با حضور حماسی پای صندوق های رأی حماسه ای دیگر را رقم بزنند.

رازیان در گفتگو به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» مردم عزیز ماهکمان گونه که می‌دانید دشمنان این آب‌وخاک به طریق‌های مختلف در حال این هستند که ناامیدی را ایجاد می‌کنند که مردم مشارکت کمی در انتخابات داشته باشند.

 وی افزود: ما باید هم چون دیگر صحنه‌های دفاع مقدس انشالله با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی، برنده واقعی که خود شما هستید با را انتخاب کنند و بار دیگر برگ زرینی در تاریخ استان ثبت نمایند همچنین به آرمان‌های امام و شهدا لبیک بگوییم.

ذلفقاری استاد دانشگاه بیان داشت: منم هم به‌پاس هرمت خون شهدای انقلاب اسلامی و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب که این فرصت دموکراسی به ما داده است تا ما خودمان انتخاب کنیم و مشکلات جامعه را حل کنیم، همگام باهم وطنان پای صندوق رأی حضور پیدا خواهیم کردم.
 وی ادامه داد: تا با انتخاب یک فرد بادانش و متخصص کمک کنیم به توسعه زیرساخت‌های استان همچنین کمک کنیم به اشتغال و ازدواج جوانان که بهترین و مهم‌ترین راه رفتن پای صندوق رأی و یک انتخاب خوب است.

وی گفت: انشالله 11 اسفند ما همگام باهم در پای صندوق‌های رأی خواهیم رفت.

 

دانلود
1402-12-09 19:31 شماره خبر : 2775 https://sobhezagros.ir/short/VJqYb 2 31/55
اخبار مرتبط
نظرات