رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-01-19 13:54 شماره خبر : 3449 https://sobhezagros.ir/short/4zja5 0
در آستانه برگزاری دومین کنگره‌ملی۲۰۰۰شهیداستان‌کهگیلویه‌وبویراحمد؛

مسئولان عالی رتبه استانی در همایش شکوه ایثار به آخرین برنامه ریزی ها در رابطه با برگزاری کنگره دوهزار شهید استان صحبت و بر باشکوه برگزار کردن این کنگره تأکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، کنگره ملی شهدا به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد اقدامی اعتقادی، عاشقانه و همراه با بصیرت الهی و به دور از دستورالعمل‌ها و مصوبه‌های دولتی است که مقدمات آن در حال انجام است. 

برگزارکنندگان این آیین اعتقاد دارند که کنگره ملی شهدای استان افزون بر زنده نگه داشتن یاد جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا نقش ارزنده ای در خودسازی فردی و اجتماع دارد به همین علت فراتر از وظایف اداری جهادی وار برای برگزاری مطلوب آن تلاش می کنند.

در آیین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد که ۲ هزار برنامه پیش بینی شده یکی ازبزرگترین رویدادهای فرهنگی استان است که با همدلی مثال زدنی همه مسوولان تبدیل به الگویی در همه آیین ها خواهد شد.

لازم به ذکر است کنگره ملی دوهزار شهید والامقام استان کهگلویه وبویراحمد از ششم اردیبهشت ماه سالجاری آغاز و تا ششم مهرماه ادامه خواهد داشت که در طول برگزاری این کنگره یادواره، اجلاسیه و مهمان مهم کشوری و لشکری حضور خواهند داشت.

خلاصه‌ای از همایش شکوه ایثار کهگیلویه‌وبویراحمد
خلاصه‌ای از همایش شکوه ایثار کهگیلویه‌وبویراحمد
خلاصه‌ای از همایش شکوه ایثار کهگیلویه‌وبویراحمد
خلاصه‌ای از همایش شکوه ایثار کهگیلویه‌وبویراحمد
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار