رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-04-28 15:50 شماره خبر : 5866 https://sobhezagros.ir/short/4xRL6 0
مسئول ستاد عتبات‌عالیات لنده مطرح کرد:

مسئول ستاد عتبات‌عالیات شهرستان لنده گفت: شهید رئیسی بیشترین حمایت و همکاری را در خصوص راه‌اندازی مواکب در اربعین حسینی به‌خصوص در مرز شلمچه داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» سید محمد طلا میری در نشست هماهنگی ستاد عتبات و عالیات شهرستان لنده در خصوص راه‌اندازی موکب باب‌الحوایج در مرز شلمچه گفت: در ابتدا باید از همه ادارات و نهادهای که در سال گذشته بیشترین همراهی و همکاری را با ستاد عتبات‌عالیات شهرستان لنده و موکب باب‌الحوائج داشتند قدردانی کنیم.

مسئول ستاد عتبات و عالیات شهرستان لنده گفت: در سال‌های گذشته مشکلات زیادی در خصوص خدمات‌رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در مرز شلمچه داشتیم که در دو سال گذشته و با پیگیری شهید رئیسی و وزیر کشور و استاندار و همه مسئولان استانی و شهرستانی این مهم منتج به نتایج ارزشمندی از جمله ساخت دو سالن بزرگ برای اسکان زائرین در مرز شلمچه شده است.

وی در ادامه افزود: در موکب باب‌الحوائج روزانه باید نهار را از آشپزخانه خرمشهر به مرز شلمچه منتقل کنیم که نیازمند همراهی و همکاری ادارات شهرستان برای بحث تأمین خودرو لازم هستیم.

مسول ستاد عتبات‌عالیات شهرستان لنده گفت: سال گذشته آب منطقه‌ای بیش از ١٠٠هزار عدد آب‌معدنی به موکب‌های مستقر در مرز شلمچه کمک کردند که انتظار داریم این مهم امسال نیز با همکاری آب منطقه‌ای تحقق یابد.

میری گفت: در خصوص تأمین برنج، روغن، گوشت، مرغ نیز نیاز اساسی داریم و انتظار داریم شهروندان نذورات خود را جهت پذیرایی از زائرین اربعین در اختیار موکب باب‌الحوایج شهرستان قرار دهند.

مسول موکب باب‌الحوائج لنده گفت: در بحث تأمین زیرانداز و پتو و سایر نیازمندی‌ها نیز سال گذشته همکاری خوبی از سوی هلال‌احمر داشتیم که امسال نیز نیازمند همکاری هستیم.

وی در ادامه گفت: روزانه از ۶ هزار نفر زائر در موکب باب‌الحوائج شهرستان لنده در مرز شلمچه به طور شبانه‌روزی پذیرایی و اسکان داده می‌شود که امیدواریم امسال نیز بتوانیم خدمات خوبی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) ارائه کنیم.

میری در ادامه از خادمین موکب باب‌الحوائج در مرز شلمچه و تیم‌های پشتیبانی در شهرستان لنده که بیشترین سهم را در ارائه خدمات مطلوب به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) داشتند قدردانی کرد.

انتهای خبر

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار