رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/21 Saturday - 2024 12 October السبت ، 9 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
امام جمعه شهرستان باشت:

امام جمعه شهرستان باشت گفت: نماز جمعه ۱۳ مهر به معنای واقعی کلمه امر جامعه بود هم و ذکر آن به ایام الله بود که یادآور سالگرد طوفان الاقصی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» نماز عبادی سیاسی جمعه همزمان با سراسر کشور در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان باشت برگزار شد.  

حجت‌الاسلام والمسلمین امید گنجه در خطبه اول ضمن دعوت به تقوای الهی گفت: یکی از واژه های نورانی و کلمات نورانی قرآن کریم فوز هست، فوز یعنی رستگاری و موفقیت، واژه ای که در واقع قله های تعالی انسان را بیان می کند.

امام جمعه شهرستان باشت بیان کرد: خدا  به صراحت در قرآن کریم می‌فرماید: « یاران بهشت و یاران جهنم اهل بهشت و اهل جهنم مساوی نیستند، اصحاب بهشت جز فائزون هستند یعنی کسانی هستند که در طول عمر خود با عمل به دستورات الهی به موفقیت رسیدند».

امید گنجه مطرح کرد: اهل بهشت کسانی هستند که به اون برد و موفقیت نهایی رسیدند در یک جلوه خاص، فوز و موفقیت وارد شدند و  مجاهدان راه خدا هستند، کسی که در راه خدا مجاهدت می‌کند و خداوند متعال خریدار است.
وی بیان کرد: جهاد کردن یعنی انسان در جبهه جهاد وارد شود با جان و اموال خود جانبازی کند و در راه خدا جان و اموال خود را در طبقه اخلاص بگذارد و بهای  این جهاد بهشت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین امید گنجه در خطبه دوم گفت: خطبه نصر  ۳‌روز بعد از عملیات وعده صادق ۲ اتفاق افتاد  عملیاتی که  بی نظیر بود هیچ کشوری در طول قریب به ۸۰‌سال عمر منحوس رژیم غاصب صهیونیستی نتوانسته  بود این طور آبروی رژیم صهیونیستی را از بین ببرد، خطبه تاریخی نصر باعث شد که از لحاظ روانی و امید در جبهه مقاومت چند برابر شود

وی اضافه کرد: اعراب در یک جنگ ۶روزه مغلوب اسرائیل شدند، اسرائیل امروز به قدرت رسیده، موشک باران شد ولی جرأت پاسخ دادن را نداشت.

گنجه ادامه داد: ۱۰ سال پیش رهبر معظم انقلاب فرمودند:«اگر غلطی از رژیم غاصب سر بزند ما حیفا و تل آویو رو با خاک یکسان می کنیم».  وقتی توانستیم پایگاه نواتیم را که مجهزترین رادارها، پدافند‌های ضد موشک ، انواع و اقسام ضدهوایی ها و ضد موشک هادر آن پایگاه مستقر شده را موشک باران کنیم، قطعا می تونیم مجتمع‌های سر به فلک کشیده، پالایشگاه ها، نیروگاه برق، کارخانجات شیمیایی، صنایع و مجتمع‌های هسته ای را هدف قرار دهیم  و این مبالغه نیست.
گنجه بیان کرد: وزیر خارجه سابق آمریکا پمپئی گفت که ایران قادر است ۲۵۰۰ عملیات مثل وعده صادق ۲ انجام دهد. نماز جمعه ۱۳ مهر به معنای واقعی کلمه امر جامعه و ذکر آن به ایام الله بود که یادآور سالگرد طوفان الاقصی بود.

جمعه نصر یادآور طوفان الاقصی
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار