رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-17 12:21 شماره خبر : 1593 https://sobhezagros.ir/short/NDj3e 0
داغ‌های مجازی؛

تشکیل کارگروه ادارات گچساران برای حضور در انتخابات یکی از مصادیق انتخاباتی شدن فضای سیاسی کهگیلویه و بویراحمد پیش از موعد مقرر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» فضای سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد رفته‌رفته کاملاً تحت تأثیر انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد و افراد، گروه‌ها و احزاب سیاسی در حال تدارک گسترده برای حضور پرقدرت در انتخابات هستند.

 

همه‌روزه تصاویر و فیلم‌هایی از حضور نامزدهای انتخابات مجلس در میان طوایف و گروه‌های مختلف در فضای مجازی منتشر می‌شود و هرکدام سعی دارند در این فضا نیز قدرت‌نمایی کنند؛ همه این دیدوبازدیدها در حالی انجام می‌شود که تاکنون نتیجه تاییدصلاحیت ها اعلام نشده است.

 

اخیراً تصویری در فضای مجازی منتشرشده است که مربوط به نشست انتخاباتی غلامرضا تاجگردون در گچساران است؛ به نظر می‌رسد این نشست با حضور کارکنان ادارات مختلف شهرستان جهت برنامه‌ریزی برای حضور در انتخابات و حمایت از تاجگردون است.

 

تشکیل کارگروه ادارات گچساران برای حضور در انتخابات یکی از مصادیق انتخاباتی شدن فضای سیاسی کهگیلویه و بویراحمد پیش از موعد مقرر است که می‌تواند آسیب‌زا باشد و فضای ادارات مختلف را کاملاً عوض کند و به‌جای پیش بردن امور خود همه‌وقت و انرژی خود را صرف مباحث انتخاباتی کنند.

 

انتهای خبر/

 

جلسات شبانه ادارات گچساران برای تاجگردون!+عکس
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار