رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
صبح امروز صورت گرفت؛

با حکم فرمانده سپاه فتح سروان پاسدار مصطفی گلستانی سکاندار جدید بسیج دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد شد.

به گزارش صبح زاگرس، صبح امروز مسئول بسیج دانش آموزی استان تکریم و معارفه شد.

سردار پاسدار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این ایین خاطر نشان کرد: وقتی در آموزش و پرورش حضور پیدا می کنیم همانند این است که به خانه خود ورود کرده ایم و ما خود را محصول آموزش و پرورش می دانیم و امیداوریم بتوانیم خدمت گذار فرهنگیان باشیم.

مثنوی بیان داشت: این روز های خیلی ها سعی در این دارند که سالگرد اغتشاشات سال قبل را جا بندازند، البته سالگرد اغتشاشات نیازی به یاداوری ندارد وما باید سعی کنیم این همه همدلی و پیوند بین مردم و انقلاب را نکوه بداریم که مردم همچنان پای انقلاب هستند.

پدیده زمان معاصر تقابل اسلام و استکبار است

جانشین سپاه فتح ادامه داد: رهبر معظم اتقلاب بیان داشتند که پدیده زمان معاصر تقابل اسلام و استکبار است‌.

مثنوی افزود: آنچیزی که از حوادث سال قبل  درس گرفته ایم این است که  امروز دشمن در این تقابل در راهبرد نگاری نوین در خصوص انقلاب اسلامی دچار یک بن بست شده است.

وی ادامه داد: امروز دشمن در این بن بست راهبردی آنچیزی را که مقابل خود می بیند راهبرد انقلاب اسلامی است.


جانشین سپاه فتح خاطر کرد: امروز می بینیم راهبرد وحدت گفتمانی بین مردم و مسیولین در اوج است.

مثنوی بیان داشت: این روزها شاهد برخی از بد اخلاقی های در حوزه حجاب هستیم که  نشان دهند پیروزی راهبرد انقلاب اسلامی در برابر دشمن است.

راهبر دشمن تفرقه بین اقوام است

وی گفت: راهبرد تجزیه و تفرقه یکی از راهبرد های دشمن بود و راهبرد اصیل انقلاب که راهبرد وحدت بین اقوام است پیروز شده است و همیشه از اوایل انقلاب تا به الان به دنبال تفرقه بین اقوام است.

وی اذعان کرد: دشمن سعی کرد ایده قهرمان و تماما شیعه را در تقابل با انقلاب اسلامی نشان بدهد که شکست خورده است.

شکست راهبر تحریف دشمن

مثنوی عنوان کرد: راهبرد تحریف،یک جنگ شناختی و یکی از تاکتیک های دشمن بود ‌و امروز این راهبرد دشمن نیز شکست خورده است.

وی افزود: دشمنان بخصوص آمریکا به دنبال جنگ‌ ترکیبی با ملت ایران بوده و هست که به حمد الله در برادر جمهوری اسلامی شکست خورده است.

جانشین سپاه فتح ادامه داد: راهبرد مقاومت و جهاد راهبردی امروز مقابل با جنگ‌ ترکیبی دشمن است.

دشمن به دنبال شیعه ستیزی است

 مثنوی ادامه داد: راهبرد شیعه ستیزی یکی از جنگ های ترکیبی دشمن بود که با شکست مواجه شد و برگزاری جلسات وحدت آفرین با اهل تسنن باعث شکست این موضع شده است.

جانشین سپاه فتح خاطر نشان کرد: برخی ازغفلت های که در دولت گذشته به وجود آمد باعث شد تابرخی افراد چون عبدالحمید چنین رفتار های نشان دهند.

وی خاطر نشان کرد: راهبرد ما توسعه روابط در بین همه ملت های آزاده بوده است و نقش ما در بیداری ملت های آزاد و مسلمان به چشم می خورد.

امپرالیسم رسانه ای دشمن به دنبال سانسور کردن

جانشین سپاه فتح اذعان کرد: موج اسلام خواهی و گرایش به انقلاب اسلامی در کشور آمریکا بسیار زیاد است اما امپریالیسم رسانه ای جلوی جلوه داده شدن این موضوع را می گیرد.

 مثنوی بیان داشت: از برادر صالحی برای امانت داری در حوزه مدیریتی خود در بسیج دانش آموزی تشکر می کنیم همچنین سعی شد فردی که محصول این فضا باشد همچنین بتواند بسیج دانش اموزی را رو به جلو حرکت دهد این مسیولیت را بپذیرد که برادر گلستانی با توجه به تجربیاتشان که در فضای مجازی و همچنین بسیج دانش آموزی داشتند به این سمت گمارده شدند تا بتوانند باعث بالندگی بسیج دانش آموزی شوند.

وی تصریح کرد: که ما خود را خادم آموزش و پرورش می دانیم و سعی می کنیم هر چه درتوان داریم برای همکاری و هم افزایی با آموزش و پرورش پای کار بیاوریم.

جانشین سپاه فتح گفت: سپاه در هدایت امکانات برای خدمت رسانی در حوزه آموزش و پرورش همیشه پای کار بوده است.

همچنین در ادامه این مراسم تکریم و معارفه حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت:  از تمام تلاش های سرگرد سید سعادت صالحی نیا در بسیج دانش آموزی تشکر می کنم و امیدوارم برادر گلستانی نیز همچنان پای کار و ادامه دهنده این مسیر خوب باشد.

وی افزود: سرلشکر سلامی در جلسه ای بیان داشتند، روزگاری زمان جنگ بود دانش اموزان و‌فرهنگیان رهسپار جبهه های دفاع مقدس شدند و امروز دشمن در جنگ نرم است و امروز نیز فرهنگیان و معلمان در این جنگ نرم همراه هستند.

عزت خواه افزود: در جنگ‌نرم نیاز است از اسلحه بصیرت استفاده کنیم تا بتوان دشمن را زمین گیر کرد.

وی اذعان کرد: امروز دانش اموزان نسل چهارم انقلاب خود را آماده مبارزه با دشمن کرده‌اند و امیداوریم این تکریم و معارفه تکریم و معارفه ای نیکو باشد و برادر پاسدار گلستانی بتواند راه برادر پاسدار دیگرمان سرگرد صالحی را ادامه دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش در پایان خاطر نشان کرد: بسیج یعنی آمادگی و ما این آمادگی را داریم که همچون یک بسیجی در کنار بسیج دانش آموزی باشیم.

نیازمند توجه بیشتر به آموزش و پروش هستیم

سرگرد صالحی نیا مسئول بسیح دانشجویی استان  و رئیس پیشین بسیج دانش آموزی در این آیین بیان داشت: اگر نیاز است که کشور متحول شود باید توجه ویژه ای به آموزش و پرورش شود و در طول خدمت خود در بسبج دانش آموزی متوجه شدیم که دانش آموزان استان چقدر استعداد دارند.

وی افزود: در بسیج دانش آموزی یک سری اولویت ها داشتیم که توانستیم به موفقیت های برسانیم که نمونه بارز آن تداوم راهیان نور بود.

صالحی نیا ادامه داد: ما سعی کردیم دانش آموزان را در مسئولیت ها شرکت دهیم و همچنین در بحث توزیع نوشت افزار ، خدمت رسانی در زلزله سی سخت هچنین سعی کردیم سیستم های صوتی و بسته های بهداشتی و ورزشی در بین دانش آموزان بی بضاعت استان توزیع کنیم.

دانش آموزان قله های موفقیت را پیموده اند

وی گفت: تمام تلاش خود را کردیم که بسیج دانش آموزی قله های موفقیت را به پیماید و امروز خدا شاهد می گیرم که برادر گلستانی می تواند در موفقیت بسیج دانش آموزی تاثیر گذار باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم در مسئولیت جدید مثمر ثمر باشیم و بتوانیم بسیج دانشجویی را نیز رو به جلو حرکت دهیم.

سروان پاسدار مصطفی گلستانی مسئول جدید بسیج دانش اموزی استان در این آیین بیان داشت: در میدان مدرسه مشخص می شود که ما چقدر تاثیر گذار هستیم پس ما باید در این حوزه تلاش کنیم .

وی بیان داشت: ما باید تلاش کنیم که یاد ۴۴۶ شهید دانش آموز استان را ادا کنیم و نقش خود را در زمینه به نحوه احسنت انجام دهیم.

گلستانی گفت: ما قرارگاه جهاد تبین را در بسیج دانش آموزی در دستور کارخواهیم داشت.

مسئول بسیج دانش اموزی استان ادامه داد: ۱۷۲ هزار دانش آموز در استان داریم که سعی می کنیم برای این دانش آموزان برنامه های را تببین کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزی که دشمنان با فصای مجازی ذهن او را درگیر کرده باید با روشنگری آن را آگاه کنیم.

نیازمند جهاد تبیین هستیم

گلستانی افزود: تمام ظرفیت های خود را پای کار می آوریم تا بتوانیم در راستای جهاد تبیین در خصوص دانش اموزان انجام دهیم.

همچنیم در این مراسم هادی ناطق فر رئیس سابق مجلس دانش آموزی کشور بیان داشت: افتخار می کنم که دوران دانش آموزی خود را در بسیج دانش آموزی گذراندم و رسالت بسیج دانش آموزی کادر سازی برای انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: افتخار می کنم که در دوران دانش اموزی در کنار برادر صالحی بودم که باعث رشد و بالندگی ما دانش آموزان شد و امیدواریم برادر گلستانی بتواند این راه را ادامه دهد و باعث پیشرفت بسیج دانش آموزی استان شود.

ناطق فر رئیس سابق مجلس دانش آموزی کشور ادامه داد: سازمان بسیح دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور حرفهای زیادی برای گفتن دارد و این افتخار از تلاش های برادر صالحی بوجود آمد.

در این آیین از زحمات صالحی نیا تقدیر و مصطفی گلستانی به عنوان مسئول جدید بسیج دانش آموزی استان منصوب شد.

 

 

تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی استان
تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی استان
تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی استان
تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی استان
تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی استان
تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی استان
تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی استان
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار