رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس اداره راه و شهرسازی لنده خبرداد:

رئیس اداره راه و شهرسازی لنده از اجرای گشت نظارت بر بنگاه های املاک و اجاره بهاء مالکین و مستاجرین در این شهرستان خبرداد.

حسین انجام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، با اشاره به روند قیمت گذاری غیرمصوب برخی مالکین در خصوص اجاره بهاء گفت: متاسفانه برخی از افراد سود جو به بهانه های مختلف اقدام به افزایش خودسرانه قیمت اجاره بهاء به شکل نامتعارف کردند.

وی افزود: براساس قانون مالکین می توانند سالانه تنها ۲۰ درصد قیمت اجاره را نسبت به سال گذشته بالاتر ببرند ولی عملا شاهد چندین برابر شدن قیمت ها توسط برخی از مالکین هستیم.

تشدیدنظارت بربنگاه های املاک در لنده

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنده گفت: به همین منظور امروز و در سومین گشت میدانی با حضور راه و شهرسازی، صمت، اتاق اصناف، تعزیرات، بسیج اصناف و پلیس اماکن از بنگاه های معاملات ملکی در شهرستان بازدید بعمل آمد.

 

تشدیدنظارت بربنگاه های املاک در لنده

وی افزود: هدف از این بازدیدها بحث جلوگیری و مقابله قاطع با تخلفات و پیشگیری از تکرار تخلفات صنف بنگاه های مشاور املاک و تسریع در اجرای ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات های مستقیم( مالیات بر خانه های خالی) و کنترل رهن و اجاره در شهرستان است.

انجام تاکیدکرد: هیچ بنگاهی حق ثبت قرارداد غیره متعارف و بالاتر از ۲۰ درصد نسبت به قرارداد سال گذشته را ندارد و در صورت مشاهده برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار