رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در واکنش به خبر صبح زاگرس:

شهردار شهر یاسوج گفت: تلاش این است به‌منظور حفظ منابع اعتباری و جلوگیری از دوباره‌کاری ابتدا دستگاه‌های خدمات‌‌رسان همچون آب، برق و گاز خدماتشان را انجام دهند و آن زمان اقدام به آسفالت داشته باشیم.

کیوان آشنا در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در واکنش به خبر عدم آسفالت خیابان‌های کشاورز در شرف‌آباد یاسوج گفت: در شهر یاسوج حداقل ۳۰ درصد معابر خاکی است و ۷۰ درصد خیابان‌ها به دلیل فرسودگی، تخریب و گذشت زمان به آسفالت مجدد نیاز دارد.

شهردار شهر یاسوج گفت: برخی مناطق کمتر توسعه‌یافته، ساخت‌وساز آنها تکمیل نشده است به‌عنوان‌مثال کشاورز ۷ و ۸ از آن مکان‌هایی است که هرچند مردم مطالباتی دارند؛ اما دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون آب، برق و گاز خدماتشان به‌صورت کامل تکمیل نشده است و سزاوار نیست اعتبارات مردمی در بخشی که زیر ۵۰ درصد ساخت‌وساز دارند هزینه شود و مجدد برای عملیات زیرساختی توسط این دستگاه‌ها آسفالت و هزینه‌های انجام شده از بین برود و مجدد آسفالت انجام شود.

وی به توجه به اولویت‌های آسفالت اشاره کرد و ادامه داد: اولویت با مناطقی است که خدمات‌رسانی انجام شده است در دهه‌های گذشته ورودی شهرک امام حسین (ع) و ورود شهرک امام علی (ع) آسفالت شد؛ اما به دلیل اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان عملیات زیرساختی برای توسعه خدمات داشتند آسفالت تخریب شد بنابراین نیاز است جهت جلوگیری از هدررفت هزینه‌ها ابتدا خدمات به آن مناطق داده شود و در مرحله بعد آسفالت انجام شود.

شهردار یاسوج افزود: هرچند خدمات زیر ۵۰ درصد در مناطق کشاورز ۷، ۸ و ۹ مشاهده می‌شود؛ اما تلاش می‌شود حداقل‌ها برای رفاه مردم موردتوجه قرار گیرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار