رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-07-09 10:53 شماره خبر : 510 https://sobhezagros.ir/short/4kZgN 0
سرمربی نفت و گاز گچساران مطرح کرد:

سرمربی تيم فوتبال نفت وگاز گچساران بقاء در ليگ آزادگان و تثبيت جايگاه تيمی را مهمترين رويكرد باشگاه در فصل جاری اين رقابت ها اعلام كرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس؛ گچسارانی‌ها در حالی چهارم اردیبهشت‌ماه امسال جشن صعودشان به لیگ دسته اول را برپا کردند که فصل ۹۲-۹۳ برای نخستین بار به این رقابت‌ها راه‌یافته بودند، نفت و گاز گچساران پس از چند سال انتظار با هدایت «داریوش یزدی» نتایج خیره‌کننده‌ای کسب کرد و مقتدرانه و با اختلاف ۱۰ امتیازی از سایر مدعیان به لیگ آزادگان رسید.

پس‌ازاین اتفاق «پیروز قربانی» کاپیتان سابق استقلال تهران به‌عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد. تیم فوتبال نفت و گاز گچساران پس از پشت سر گذاشتن اردوهای تدارکاتی در تهران و بروجن و برگزاری چند دیدار دوستانه، امید و انگیزه زیادی برای کسب موفقیت در لیگ آزادگان دارد. اگرچه نفتی‌های گچساران در فصل نقل و انتقالات تابستانی به‌نوعی خوب عمل کردند و بازیکنان جدیدی را هم به خدمت گرفتند تا قربانی تیمی باشخصیت را روانه رقابت‌های لیگ یک کند.

با توجه به اینکه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بعد از 10 سال، اولین سال حضور در لیگ آزادگان را تجربه می‌کند، تثبیت موقعیت و جایگاه تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور مهم‌ترین اولویت کادر فنی این تیم به شمار می‌رود.

بااین‌وجود نفتی‌ها سال گذشته و با تلاش و عزم بازیکنان موفق به کسب جواز حضور در لیگ یک شدند که به گفته «پیروز قربانی» تلاش خواهند کرد تا جایگاه تیم را در لیگ یک تثبیت کنند.

پیروز قربانی، سرمربی نفت و گاز گچساران در این خصوص می‌گوید: نفت و گاز گچساران امسال به لیگ آزادگان صعود کرده است، تیمی که به دنبال تثبیت در لیگ یک است و می‌تواند بازی به بازی نیز فوتبال باکیفیت‌تری ارائه دهد.

وی می‌افزاید: بازیکنان نفت و گاز گچساران در چهار بازی گذشته نشان داده‌اند که در بحث انتقال و دفاع خیلی خوب عمل می‌کنند و این تیم در فاز هجومی هم در حال پیشرفت است.

قربانی تصریح می‌کند: معتقدم که باید ذهنیت لیگ دو از تیم دور شود و ذهنیت لیگ یک در تیم ساخته شود. امسال به دنبال تثبیت خودمان هستیم و تا الآن هم بازیکنان تلاش زیادی کرده‌اند؛ بنابراین با توجه به مجموعه امکاناتی که این باشگاه در اختیار دارد، گچساران لیاقت این را دارد که برای صعود به لیگ برتر بجنگد اگرچه امسال هم برای رسیدن به این مهم تلاش می‌کنیم.

سرمربی نفت و گاز گچساران می‌گوید: با صحبت‌هایی که با مدیریت باشگاه انجام‌شده است اولویت تثبیت تیم در لیگ یک بوده که اگر بتوانیم به مقام‌های بالای جدول هم برسیم واقعاً کار بزرگی است.

تیم نفت و گاز گچساران در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز با تیم آریو اسلامشهر دیدار خواهد کرد که کادر فنی این تیم به دنبال کسب هر سه امتیاز در این دیدار خانگی است.

سایپا تهران، فجر سپاسی، خیبر خرم‌آباد، چادرملوی اردکان، مس شهربابک، ون پارس اصفهان، پارس جنوبی جم، دریای کاسپین بابل، استقلال ملاثانی، خوشه طلایی ساوه، آرمان گهر سیرجان، شهرداری آستارا، خلیج‌فارس بندر ماهشهر، نفت مسجدسلیمان، مس کرمان، مس سونگون ورزقان، نفت و گاز گچساران و داماش گیلان تیم‌های حاضر در رقابت‌های فصل جدید لیگ آزادگان هستند.

انتهای خبر

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار