رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
امام جمعه دهدشت در گفتگو با صبح زاگرس:

امام‌جمعه دهدشت با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها حضور فعال دارد گفت: اگر کشور در هر عرصه‌ای دچار بحران و بن‌بست باشد سازمان بسیج در زمانی که نیاز به بن‌بست شکنی وجود داشته باشد حضور پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی وحدانی فر در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه (س) و با تشریح مناسبت هفته بسیج و نقش‌آفرینی بسیجیان در عرصه‌های مختلف گفت: به لطف خداوند رحمان و با عنایت امام راحل که نهاد‌های مختلفی در ابتدای انقلاب شکل گرفت، بسیج به‌عنوان یکی از نهاد‌های انقلاب اسلامی متولد شد و تولد بسیج با تولد انقلاب شکوهمند انقلابی هم زمان شد که از وظایف مهم سازمان بسیج حفظ، حراست و صیانت از ایران و نظام اسلامی است و در عرصه‌‌های علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به‌عنوان یک نهاد بین‌المللی حاکمیتی قرار گرفته است.

امام‌جمعه شهر دهدشت با بیان اینکه امروز اگر کشور در هر عرصه‌ای دچار بحران و بن‌بست باشد سازمان بسیج در زمانی که نیاز به بن‌بست شکنی وجود داشته باشد حضور پیدا می‌کند، گفت: بسیج در سیل، زلزله، سختی و حوادث متعدد به‌عنوان یک نماد موفق از تفکر اسلامی و ایرانی فعالیت می‌کند و موفق است.

وی با بیان اینکه بسیج در حوزه علمی، هوافضا و همچنین در حوزه محرومیت‌زدایی موفقیت‌های خوبی داشته است، ادامه داد: جهاد سازندگی یکی از فرمایشات مورد تأکید امام راحل بود و همچنان در قالب بسیج سازندگی در مناطق محروم در حال خدمت‌رسانی است.



وی با تأکید بر اینکه بسیج نماد عقلانیت، علم، بصیرت و دین‌داری جامعه است، گفت: امروز چتر بسیج برای همه قشر‌ها و طبقات مختلف جامعه گسترده است که این از الطاف خداوند متعال بر بسیج و بسیجیان ایران اسلامی است.



امام‌جمعه شهر دهدشت ادامه داد: اگر دشمن بر تخریب و ایستادگی در برابر بسیج پافشاری دارد به علت موفقیت بسیج است و امام راحل فرمود: هر کجا دشمن مکانی را مورد هجمه قرار دهد آن مکان موفق‌تر است، امروز اگر بسیج توسط دشمن تخریب می‌شود نشان از موفقیت بسیج قهرمان است بر همین اساس در شرایطی که نقش‌های دشمن یا هجمه‌های آن‌ها با شکست مواجه شده است و اگر تلاش‌های سالیان آن‌ها با شکست مواجه شده است، به دلیل موفقیت بسیج بوده است.



حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحدانی فر تصریح کرد: امروز بسیج ما موفق است؛ زیرا همه در داخل کشور نقش‌آفرین و موفق است و هم خارج از کشور سبب ناکامی و ازبین‌رفتن دسیسه‌های دشمن شده است.

 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار