رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده خبر داد:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده از اجرای ۹۲ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

سرهنگ روح‌الله ویسی در ابتدای این نشست ضمن اشاره به رسالت اصحاب رسانه در بیان حقایق و رویدادهای دفاع مقدس و نقش تبینی آنان در بازنشر عملیات های دفاع مقدس و حماسه‌های رزمندگان گفت: نقش رسانه در انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس و بیان واقعیت‌ها و رشادت‌های رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس یک نقش ارزشمند است.

وی در ادامه گفت: تشریح و تبیین رشادت‌های سلحشوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، جوانان و نوجوانان باید بدانند که امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی حاصل جان‌فشانی و ایثارگری‌های سربازانی است که عزت و سربلندی این مرزوبوم یک از مهم‌ترین اهداف آنها بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده با تقدیر و تشکر از همراهی خبرنگاران و تعامل خوب آنها با مجموعه سپاه گفت: امروز رسانه‌ها باید جریان‌سازی داشته باشند و این‌طور نباشد که فقط به دنبال خنثی‌سازی عملیات رسانه‌ای دشمن باشیم. انتشار به‌موقع و صریح و به لحظه اخبار از سوی رسانه‌های داخلی از جریان‌سازی دروغین دشمن جلوگیری می‌کند.

سرهنگ ویسی در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان لنده پرداخت و تصریح کرد: ۹۲ برنامه در طول هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان؛ حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و مدارس اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: تجلیل از ۴۰۰ رزمنده دفاع مقدس و فعالان فرهنگی؛ برگزاری میز خدمت در یکی از روستاها؛ اردوی جهادی در مناطق دوردست؛ برنامهٔ بصیرتی؛ یادواره شهدای خانگی و پایگاهی؛ سرکشی از خانواده‌های شهدا؛ پیاده‌روی خانوادگی؛ عطرافشانی گلزار شهدا؛ خاطره‌گویی رزمندگان و شب‌شعر؛ حضور بسیجیان در نمازجمعه و سخنرانی قبل از خطبه‌ها؛ ویزیت رایگان ایثارگران و خانواده‌های معظم شد و زنگ‌مقاومت را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان لنده صورت خواهند گرفت.

انتهای خبر

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار