رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-17 13:38 شماره خبر : 271 https://sobhezagros.ir/short/NDpaN 0
طبق اخبار ضد و نقیض مطرح شده است:

طبق اخبار دریافتی در یکی از دبیرستان‌های شهرستان بویراحمد گویا روال برداشت از حساب مدرسه به شکل دیگری انجام می‌شود که ایجاد برخی ابهامات را در پی داشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس شهرستان بویراحمد به‌عنوان مرکز ثقل کهگیلویه و بویراحمد که تقریبا نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده است، به‌عنوان پرجمعیت‌ترین شهرستان استان به لحاظ حضور دانش‌آموزان به شمار می‌رود.

 

روند پرداخت وجوه در مدارس توسط اولیا و هزینه کرد آن توسط مدارس مسئله‌ایست که می‌توان به عنوان یک سوژه به آن پرداخت.

 

گفته می‌شود که برداشت از حساب مدرسه تا مبلغ چند صد هزار تومان توسط مدیر مدرسه مجاز است تا به‌عنوان تنخواه گردان برداشت نمایند.

 

طبق اطلاعات دریافتی از مبلغ چندصد هزار تومان به بالا باید سند زده شود و این سند به تائید نماینده معلمان و نماینده انجمن اولیا و مربیان و مدیر مدرسه رسانده شود و سپس صورت جلسه گردد و گویا نهایتا مجوز برداشت از حساب از اداره آموزش و پرورش اخذ شود و بعد از آن چک صادر و توسط مدیر و نماینده معلمان امضا و سپس به بانک ارجاع و پاس شود.

 

به‌عنوان نمونه و طبق اخبار دریافتی در یکی از دبیرستان های شهرستان بویراحمد گویا روال به شکل دیگری انجام می‌شود که ایجاد برخی ابهامات را در پی داشته است و لزوم این مسئله را در پی دارد که آیا تخلفی در حال رخداد است یا خیر؟

 

باید بررسی دقیق‌تری روی این موضوع صورت پذیرد که آیا روندی غیرقانونی در حال انجام گرفتن است؟ یا هم اینکه آیا واقعیت دارد برخی مدارس هئیت امنایی در حال واریز وجه به حساب برخی مدارس دیگر هستند؟

 

طبیعتا نهادهای نظارتی می‌توانند به برخی از مصادیق گردش هزینه در این خصوص ورود کنند و به شکل موشکافانه‌تری قضیه را بررسی کنند تا ببینند آیا مواردی خارج از قانون در حال رخداد است یا خیر؟

 

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار