رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/21 Saturday - 2024 12 October السبت ، 9 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
صبح زاگرس گزارش می‌دهد؛

شهروندان مناطق مختلف شهر یاسوج اعم از شاهد‌ها، شرف‌آباد و... با قطعی مکرر و بدون برنامه آب مواجه هستند و از عدم پیگیری و بی‌توجهی مسئولان مربوطه در این زمینه به شدت انتقاده کرده و گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» شهروندان برخی از مناطق شهر یاسوج از جمله کوی شاهد، شرف‌آباد وبرخی دیگر از خیابان‌های مرکز استان معتقد هستند که قطعی آب با برنامه‌های اعلام شده همخوانی ندارد و بعضی اوقات بدون اطلاع قبلی آب قطع می‌شود؛ شهروندان آپارتمان‌ نشین از وصل شدن دیرهنگام و کم فشار بودن آب گلایه دارند و در برخی مناطق شهر نیز عده‌ای به دیر وصل شدن آب شرب اعتراض و اعتقاد دارند که قطعی آب در برخی مناطق شهر یاسوج عادلانه انجام نمی‌شود و از پاسخگو نبودن اداره آب و فاصلاب گلایه‌مند هستند.

قطعی‌های مکرر آب آشامیدنی در این مناطق به دلایل و به بهانه‌های مختلف از جمله کمبود آب و کوچک بودن شناور آب، سبب شده است تا فریاد شهروندان بلند شود و از مسئولان خواهان برطرف کردن این مسئله باشند تا هرچه سریع‌تر نسبت به رفع این مشکل مهم اقدام کنند .

شهروندان از قطع شدن آب در این محله‌ها گلایه‌ دارند و می‌گویند: قطعی آب در این محله‌ها، یک مشکل چند ساله است اما امسال این مشکل شدت گرفته و هر روز آب این مناطق قطع می‌شود و در برخی موارد در شب هم ما شاهد قطعی آب در این مناطق شهر هستیم.

شهروندان می‌گویند مشکل قطعی آب در این محله‌ها به یک معضل جدی تبدیل شده است، چون که آب این مناطق بدون اطلاع قبلی قطع شود و زندگی مردم را مختل کند.

باید بدانیم که یاسوج به عنوان شهر چشمه‌های جوشان وآب‌های روان شهره است و قطعی مکرر آب در سال‌های اخیر و تنش آبی باعث شده که شهروندان از این مسئله دلخور باشند، هرچند که بر اساس گفته مسئولان نیمی از هدر رفت آب شرب و قطعی مکرر آب فرسوده بودن شبکه آبرسانی وشکستگی‌های لوله‌های آب در بیشتر نقاط استان است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار