رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/02/30 Sunday - 2024 19 May الأحد ، 11 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-15 09:42 شماره خبر : 3937 https://sobhezagros.ir/short/4kR8R 0
عجیب اما واقعی؛

باشت به عنوان یکی از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد از داشتن جایگاه سوخت شهری بدون بهره است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» عدم وجود جایگاه سوخت در سطح شهرستان باشت سبب شده است رانندگان برای تأمین سوخت خود به دیگر جایگاه‌ها یعنی در دوراهی باشت و دیگری جایگاه خان احمد که بیش از ده کیلومتر با شهر باشت فاصله دارد مراجعه کنند که این امر صرف وقت و هزینه اضافی را به دنبال دارد.

شهرستان باشت مشکلات متعددی دارد و عدم وجود جایگاه سوخت در سطح شهر هم یکی از آن‌ها است که برای همشهریان و رانندگان مشکلاتی به وجود می‌آورد.

این یک ظلم در حق شهروندان است که از یک طرف وقت آن‌ها هدر می‌رود و از طرف دیگر سرمایه ملی از بین می‌رود؛ یکی از شهروندان باشتی در گفتگو با صبح زاگرس گفت: هربار برای سوختگیری باید مسیر شهر تا جاده اصلی را طی کنیم که وقت و انرژی زیادی را از ما تلف می‌کند.

باشت تنها شهر ایران که پمپ بنزین ندارد!

شهروند دیگری نیز گفت: اگر جایگاه سوخت درون شهر وجود داشته باشد مجبور نیستیم این مسافت را طی کنیم که در همین مسیر نیز هم وقت و هم بخشی از سوخت خودرو از دست می‌رود.

ساخت جایگاه سوخت در سطح شهرستان از ضروری‌ترین نیازهای مردم این شهرستان است که باید هرچه سریع‌تر مسئولان اجرایی در این زمینه قدم بردارند.

جاذبه‌های گردشگری و اکو توریسم و مناظر طبیعی و باغات واقع در شهرستان  موجب شده‌اند تا عبور و مرور مسافران در این شهرستان نسبتاً زیاد باشد، اما پمپ‌بنزین و جایگاه سوخت در مسیر باشت به شهرستان چرام وجود ندارد. با توجه به تردد بالای روزانه و همچنین جهت خدمات‌رسانی به مردم این شهرستان، احداث جایگاه سوخت شهری ضروری به نظر می‌رسد.

باشت تنها شهر ایران که پمپ بنزین ندارد!

رئیس شورای شهرستان باشت پیش از این در خصوص احداث جایگاه سوخت اظهار داشت: مجوز احداث جایگاه سوخت گاز سی‌ان‌جی به بخش خصوصی داده شده و اقدامات لازم برای محیاسازی شرایط اجرای پروژه به پایان رسیده و در انتظار تعسهیلات بانکی است.

ایمان کرمی افزود: به‌همراه اعضای شورای شهر، و فرماندار محترم پیگیر این قضیه هستیم.

وی در پایان گفت: تمام هدف ما این است که باشت جایگاه سوخت خصوصا داشته باشد حتی اگر شده فقط دو عدد پمپ داشته باشد که دیگر مردم مجبور نباشند به شهر‌های اطراف مراجعه کنند.

امید است با احداث و استقرار جایگاه سوخت به رونق شهری بهتری برسیم که باعث رفاه حال شهروندان و مسافرین خواهد شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار