رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/02/14 Friday - 2024 03 May الجمعة ، 24 شوّال ، 1445
ساعت
1402-12-03 18:58 شماره خبر : 2621 https://sobhezagros.ir/short/4aM2y 0
صبح زاگرس گزارش می‌دهد؛

اولین مناظره انتخاباتی حوزه انتخابیه بویراحمد ،دنا و مارگون برگزار شد.

گزراش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» اولین مناظره انتخاباتی تلویزیونی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.

محمد بهرامی با اشاره به اینکه در دوره تصدی شهرداری در حوزه‌های مختلف کاری‌ام چوب لای چرخ من گذاشتند گفت:بعد از رفتن من از شهرداری طی این ۱۲ سال چه کاری انجام شده است؟.

محمد علی اسلامی گفت: نماینده‌ای که به طور صحیح وارد مجلس نمی‌شود نمی تواند با فساد مبارزه کند.

وی با اشاره به اینکه وزرایی که بر اساس رانت وارد وزارت خانه شده‌اند نمی‌توانند مبارز فساد باشند گفت: بر اساس قانون باید با مجرم برخورد شود.

این کاندیدای انتخابات مشکلات اقتصادی را ساختاری ارزیابی کرد و اظهار داشت: تبعیض در قدرت و عدم توجه به قانون فساد زا است، دشمن بر علیه کشور فتنه انگیزی می کند و بدنبال ضربه زدن به کشور است و از مسئولان می‌خواهم منافع مردم را بر صاحبان قدرت ترجیح دهند.

 

روزستان نیز یکی دیگر از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابيه بویراحمد ،دنا و مارگون گفت: اعتقاد دارم بر اساس قانون مبارزه با فساد باید صورت گیرد و مجلس باید بدنبال این موضوع باشد .

 

وی اظهار داشت: در هر اداره ای که می رویم انتصابات تبعیض‌ها از سوی نماینده فعلی بویراحمد است.

این کاندیدا ابراز داشت :روشنفکر حب قدرت دارد و اگر به دنبال خدمت هستند کرسی را به دیگران دهند و اگر این کار را نمی کنند که او حب قدرت دارد فریاد من ستون‌های هفت آسمان را به لرزه در می‌آورد و می خواهم خدمت کنم و از ایلم کمک می‌خواهم.

 

رحیم سبحانی زاده در آخرین مرحله از این مناظره با اشاره به اینکه وظیفه مجلس در رابطه با مبارزه با فساد باید متمم‌هایی را اضافه کند که جلوی فساد را بگیرد گفت:برخی سیستم‌های نظارتی وارد بحث فساد شده‌اند و بعد از مدت طولانی آن را اعلام می‌کنند و نمایندگان باید با نظارت صحیح و تفحص جلوی فساد را بگیرند.

 

وی دولت الکترونیک را راهکار دیگری برای مبارزه با فساد ارزیابی کرد و اظهار داشت:اجرای طرح‌های مالیاتی و کنترل‌های مالیاتی راهکار دیگری برای مبارزه با فساد است.

 

سبحانی اتحاد بین قوا را از دیگر راهکار‌های مبارزه با فساد عنوان کرد .

 

سید حسین رازیان در بخش پایانی این مناظره با نشان دادن برخی تصاویر از روستای زادگاهش گفت:با سد سازی در روستای پراشکفت زمین‌ها و قبور شهدای ما زیر آب می‌رود و اگر به مجلس هم راه نیابم با این موضوع مبارزه می‌کنیم.

 

وی با اشاره به کمبود مسکن و برخی از مشکلات اقتصادی گفت: اگر روند مجلس و سومدیریت‌ها اینگونه باشد باید شاهد کارتن خواب‌ها در یاسوج باشیم .

 

رازیان با انتقاد از شروع زود هنگام تبلیغات انتخاباتی از سوی برخی کاندیداها گفت:مردم در ۱۱ اسفند با مشارکت مناسب کاندید اصلح را انتخاب کنند.

 

علی آراوند در این مناظره گفت:با برون سپاری مشکلاتی ایجاد شده که با کارهای جهادی فعالیت‌های برون سپاری مدیریت می‌شود.

وی گفت:ذات باید سالم باشد تا انسانی سالم در جامعه سالم باشیم.

 

همچنین میثم روزستان گفت:از آقای روشنفکر سوال دارم چرا ۲ ماه است مجلس را رها کرده و گوسفند کُشان راه انداختید شما الان باید با فساد مبارزه می‌کردید ، عملکرد شما می‌تواند کمک کننده شما باشد و این گونه نیست.

 

وی گفت: شخصیت یعنی عملگرایی ، و شخصیت شما می‌گوید چه کسی هستید. 

 

او اذعان داشت: بدنبال این هستم که سن باز نشستگی را به ۲۰ سال برسانم ، تنظیم حقوق کارمندان بر اساس تورم، ایجاد طرح ۵۰ ساله جامع استان، اصلاح سیستم آموزشی، جدا سازی دستگاه‌های نظارتی و حراستی از سازمان‌ها را در برنامه دارم.

 

همچنین اسلام ایمانی تبار ابراز داشت: نگاه، کلام، عمل و انتخاب ما باید برای خدا باشد و اگر این گونه بود جامعه اصلاح می‌شود .

 

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت آموزش و پرورش برای انسان سازی استفاده کنیم گفت: برخی کاندیداها قبیله گرایی را مطرح می‌کنند و در استان ما این موضوع طبیعی است و این باید پیوست شایسته سالاری را بهمراه داشته باشد.

 

ایمانی در ادامه به موضوع مبارزه با فساد با اشاره به صحبت های سید حسن نصر الله گفت: باید رابطه را از مبارزه با فساد از بین ببریم.

 

مهدی موسوی پور گفت: ۲ هدف انقلاب احیای کرامت انسانی و مردم سالاری دینی می‌تواند حذف عوامل فساد باشد.

 

وی ابراز داشت: مردم از چهره‌های تکراری خسته شده و دنبال مجلس در شان مردم هستند تا چهره‌های تکراری را کنار بزنند.

 

موسوی پور با اشاره به اینکه راه نجات انتخاب اصلح هستند گفت: برای احقاق حقوق همه اقشار می‌خواهم به مجلس بروم.

 

شهناز ملکی گفت: حضور مردم پای صندوق رای باعث نا امیدی دشمن می‌شود و این تولید قدرت است.

 

وی با اشاره به اینکه شاید از مسئولان دلگیر باشیم اما ما نمی‌خواهیم دشمن بر ما تسلط پیدا کند و انتظار داریم مردم به برنامه کاندیداها رای دهند و از قومیت گرایی پرهیز کنند.

 

این کاندیدای انتخابات در شهرستان بویراحمد،دنا و مارگون توجه ویژه به اشتغال بانوان را از شاخص ترین برنامه‌های خود عنوان کرد.

 

در این مناظره رضا بازیار منصور خوانی با بیان اینکه برای مبارزه با فساد تاکید دارم گفت، نماینده پاکدست می تواند با فساد مبارزه کند.

وی با بیان اینکه از قشر ضعیف جامعه هستم ابراز داشت: به مسئله‌ فیلترینگ حساسیت دارم چرا که کسب و کار جوانان را تحت تاثیر قرار داده و بسیاری از پیرمردهای سنتی در مقابله با این مصوبه شورای امنیت کوتاه آمدند.

 

وی از مردم خواست تا به ناکارآمد‌ها رای ندهند و بر اساس وجدان انتخاب کنند. 

 

 

نستهن مقدم با بیان اینکه امام علی شهید مبارزه با فساد بودند و باور دارم مبارزه با فساد توسط منجی عالم انجام خواهد شد اذعان داشت:در حوزه ورزش تیم فوتبال شهرداری به فروش رسیده بود و با تیم داماش گیلان وارد مذاکره شدم و بدهی‌های کلانی از دوران قبل را پرداخت کردم از جمله پل شهید عوض زاده ، تیم فوتبال و بسیاری از پروژه‌های دیگر.

 

شهردار اسبق یاسوج گفت: برخی از چهره‌ها در این مناظره که همدیگر را تخریب می‌کنند چرا فکر می‌کنند برنده انتخابات هستند، برنده انتخابات را ۱۱ اسفند مردم تعیین می‌کنند.

 

محمد بهرامی شهردار اسبق و کاندیدای این دوره از انتخابات خطاب به مهدی روشنفکر گفت: هنر من عملکرد من است و به آن آویزان هستم و این توان را دارم که مدلی طراحی کنم که در خدمت شایستگان باشیم از همه جریان‌ها و نگاه من نگاه صفر و یک نیست.

 

وی ابراز داشت به شایسته سالاری اعتقاد دارم .

بهرامی به روشنفکر گفت یک پروژه کلان از دوران خدمتتان به مردم بگویید چرا که مردم نگران هستند و قطعا مردم به گذشته و آینده توجه دارند.

 

ایمان آراسته در ادامه این مناظره گفت: با برشمردن تعدادی از مسئولان در سطح ملی گفت:برادر کشی مرسوم نیست.

وی با حمایت از مهدی روشنفکر گفت: مردم باید در ۱۱ اسفند مشارکت عمومی را بیش از پیش ایجاد کنند.

 

علی محمد اسلامی گفت:بالغ بر ۴۰ سال هست در خدمت به مردم تلاش می‌کنم و از مردم می‌خواهم به برنامه‌ها رای دهند.

 

وی با بیان اینکه نتیجه هرچه باشد تحقیری در کار نیست گفت: تصویب قوانین کارآمد برای مردم، تلاش برای روابط گسترده با ملل دیگر، نگاه و ایجاد دولت قوی برای خدمت بیشتر، وکیل الممالک بودن، وکیل الرعایا بودن از برنامه‌های من هست.

 

 مهدی روشنفکر با تشکر از صدا و سیما گفت: آقای بهرامی فرصت نشد تا شما درخصوص واگذاری املاک به فامیلتان روشنگری کنید، 

وی با انتقاد از برخی تندیس‌ها ، و تیم فوتبال دوران شهرداری محمد بهرامی گفت: اعتبارات زیادی برای حوزه انتخابیه‌ام در سیسخت گرفتم و اینها خدمت هست.

روشنفکر گفت:از بنستان، درب کلات، لما ، کریک و سایر نقاط استان مردم می‌توانند برای خدمت من شهادت دهند.

شیر علی خرامین با بازگو کردن مدارج تحصیلی خود گفت:با وجودی که فرزندم در انگلیس متولد شد اما ایران را به هر کشوری ترجیح دادم.

این داوطلب انتخابات مجلس شورايی اسلامی در حوزه انتخابيه بویداحمد، دنا و مارگون در ادامه به بیان برخی مسئولیت‌های خود پرداخت.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار