رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
شهروند خبرنگار؛

یکی از شهروندان یاسوجی از بن‌بست چندساله در فرعی ۲ انقلاب شهرک امام حسین یاسوج گلایه کرد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس رفع مشکلات شهرها به دلیل گستردگی مسائل و پیچیده‌تر شدن آن‌ها دشوارتر شده است.

 

 امروزه دیگر نمی‌توان یک شهر را بدون توجه به تأثیر کنش‌ها و واکنش‌ها مدیریت کرد؛ مشکلات شهری ابعاد گسترده‌ای را شامل می‌شود که در حوزه‌های بسیار تنگاتنگ و در سطوح مختلف مرتبط با یکدیگر هستند.

 

متأسفانه ساخت‌ وسازها در شهر یاسوج متناسب با مهاجرت‌ها و افزایش جمعیت توسعه‌نیافته است.

 

یکی از شهروندان یاسوجی با ارسال تصاویری برای این پایگاه خبری نسبت به بن‌بست چندساله در انقلاب۲شهرک امام حسین گلایه کرد و افزود: همان‌گونه که در تصاویر قابل‌مشاهده است انقلاب۲شهرک امام حسین یاسوج چند سالی است به دلیل کنده‌کاری‌های صورت گرفته به‌صورت یک بن‌بست درآمده است و مسئولین حوزه شهری هیچ‌گونه اقدامی برای برطرف کردن این مشکل نکرده‌اند.

 

این شهروند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه انقلاب۲شهرک امام حسین از یک‌ سو مسدود شده است و شهرداری هیچ‌گونه تلاشی برای روکش آسفالت این فرعی نمی‌کند و همین امر نیز باعث شده است تا آب های روان جداول مختلف این شهرک به نقاط پایین این فرعی سرریز شوند که وضعیت غیربهداشتی را به همراه داشته باشد و احتمال مبتلا شدن کودکان به بیماری‌های انگلی و عفونی در این قسمت را افزایش دهد.


این شهروند یاسوجی در پایان اذعان داشت: امیدواریم مسئولین شهری یاسوج اقدامات لازم جهت آزادسازی این فرعی همچنین روکش آسفالت را انجام دهند.

 

گفتنی است محله شهرک امام حسین در استان کهگیلویه وبویراحمد و در محدوده‌ی جنوب شرقی شهر یاسوج واقع‌شده است.

 

این محله از شمال با میدان انقلاب و از شرق با بلوار انقلاب محدودشده است و با محله‌های ‌زیر تل، تل زالی، شهرک سپاه، شهرک صنعتی بلکو، شهرک جهاد، شاهد، کوی کارمندان تلزالی، زیرتل، امامت مجاورت دارد.


 تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

خیابان انقلاب۲شهرک امام حسین همچنان در بن‌بست
خیابان انقلاب۲شهرک امام حسین همچنان در بن‌بست
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار