رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-11-21 12:00 شماره خبر : 2451 https://sobhezagros.ir/short/4ORJp 0
بدون روتوش ببینید؛

انتشار تصاویر و فیلم‌های همایش‌های انتخاباتی در فضای مجازی و رسانه‌ها و تیترهای درشت از حضور مردم مسئله‌ای است که به‌شدت در این ایام مشاهده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» فضای سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد در فاصله چند روز مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی کاملاً داغ و انتخاباتی شده است و نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه مختلف با راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی و همایش‌های انتخاباتی به دنبال جمع‌کردن آرا و پیروزی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

رسانه‌های استان در هر طیف و جناحی پر از تیترهای هیجانی و احساسی « کارناوال چند کیلومتری خودروهای فلان نامزد» و «استقبال باشکوه مردم فلان منطقه از فلان نامزد» شده‌اند و مخاطبان را دعوت می‌کنند که با تماشای تصاویر این کارناوال‌ها به نامزدهای موردنظرشان بپیوندند.

هر نامزد علاوه بر آدم‌های موبایل به دست، ده‌ها عکاس و خبرنگار را به خدمت گرفته تا با هلی شات و دوربین‌های آن‌چنانی شمار دقیقی از تعداد خودروها و تعداد ردیف‌ها به جامعه ارائه دهند که مبادا از کورس رقابت جا بمانند.

انتشار تصاویر و فیلم‌های همایش‌های انتخاباتی در فضای مجازی و رسانه‌ها و تیترهای درشت از حضور مردم مسئله‌ای است که به‌شدت در این ایام مشاهده می‌شود و هر یک از نامزدها و رسانه‌های اطراف آن‌ها سعی دارند نشان دهند که جمعیت استقبال‌کننده از آن‌ها بیش از سایر نامزدهای انتخاباتی است.

القای چنین تصویری از حضور افراد بیشتر در نشست‌ها و همایش‌های انتخاباتی در فضای مجازی می‌تواند بر روی افکار عمومی تأثیرگذار باشد وعده‌ای را به هوای این‌که نشست انتخاباتی یک کاندیدا بیشتر از دیگران است سعی می‌کنند به سمت وی متمایل شوند.

این در حالی است که این مسئله نمی‌تواند ملاک خوبی برای انتخاب باشد چراکه همراهان ثابت در دیدارها و نشست‌های انتخاباتی نامزدهای انتخابات مجلس بسیار زیاد هستند افرادی که در تمامی نشست‌های نامزدهای انتخابات حضور دارند؛ به‌عنوان‌مثال حداقل هر یک از نامزدها را پنجاه خودرو با حداقل سه سرنشین همراهی می‌کند که جمعیت قابل‌توجهی به شمار می‌رود.

از طرف دیگر گاهی مشاهده‌شده است یک فرد هم‌زمان طی یک روز در چهار نشست حضورداشته است و پای صحبت نامزدهای مختلف انتخابات مجلس نشسته است بنابراین بهتر است مردم ظاهر برخی نشست‌های انتخاباتی را نبینند و ملاک‌های بهتری برای انتخاب خود قرار دهند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار