رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در گفتگو با معاون سیاسی؛

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به تشریح جزئیات ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس پرداخت و از روند ثبت‌نام ها مطالبی را تشریح کرد.

سید جواد هاشمی مهر در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس در خصوص جزئیات ثبت نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام قطعی داوطلبی نمایندگی مجلس از امروز ۲۷ مهرماه از ساعت ۸ صبح شروع و تا سوم آبان تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.


معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص روند ثبت نام‌ها در استان گفت: از زمان شروع ثبت نام تا ساعت ۱۴ امروز ۲۷ مهرماه ثبت نامی در استان کهگیلویه وبویراحمد صورت نگرفته است.


وی به ملاحظات مختلف ثبت نام داوطلبان در این مرحله پرداخت و ادامه داد: مدت زمان برای تکمیل ثبت نام در ۳۰ دقیقه انجام می‌شود و پرسشنامه ۲۳ بند دارد و یکی از موضوعات مهم در این مرحله امکان تغییر حوزه انتخابیه توسط داوطلبان است.
 


هاشمی مهر ادامه داد: از دیگر الزامات ثبت نامه قطعی انتخابات افتتاح حساب به منظور شفافیت مالی انتخاباتی و تبلیغاتی است و در این راستا نهاد‌های نظارتی در این بحث نظارت بر این حساب‌ها  دارند.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارگذاری سوابق اجرایی به مدت ۵ سال و پیگیری گواهی آموزشی پژوهشی و اداری از دستگاه‌ها مرتبط همراه با سال و ماه از بالاترین مقام دستگاه باید اخذ شود.


وی ادامه داد: متقاضیانی که در مرحله پیش ثبت نام، نام‌نویسی کرده و کد رهگیری برایشان ارسال شده بود، مجازند در این مرحله از طریق پنجره واحد وزارت کشور به ثبت نام قطعی خود اقدام کنند و در این رابطه ما از تأیید صلاحیت شده‌های مرحله اول اطلاعی در دست نداریم زیرا به صورت پیامک برای آن‌ها ارسال شده است.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار