رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
محقق شدن وعده بسیج سازندگی سپاه فتح؛

وعده بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد محقق شد و روستای ده شیخ از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا از نعمت آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، سرانجام پس از چند ماه تلاش بی وقفه به همت بسیج سازندگی سپاه فتح و تعامل آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه آبرسانی شرب بهداشتی به روستای ده شیخ بخش پاتاوه از توابع شهرستان دنا به اتمام رسید و با حضور سرهنگ پاسدار حسن رضایی ، مسئول قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح، صالحی، مدیرعامل آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مدیران، خانواده معظم شهدا و اهالی روستا به بهره برداری رسید.

سرهنگ پاسدار حسن رضایی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: قرارگاه بسیج سازندگی سپاه فتح در راستای اجرای مأموریت های خود در حوزه جهاد آبرسانی به روستاهای کم برخوردار، با تعامل و همکاری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد عملیات آبرسانی به روستای ده شیخ از توابع شهرستان دنا را در اردیبهشت ماه سال 1402 با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 600 میلیون تومان آغاز کرد.

وی با بیان اینکه در این پروژه 1900 متر عملیات خط انتقال صورت گرفته ، ادامه داد: طول شبکه انتقال آب نیز 10500 متر است که با اتمام این پرورژه 290 خانوار از نعمت آب آشامیدنی شرب بهداشتی و پایدار بهره مند شدند.

 

انتهای خبر

افتتاح‌وبهره‌برداری ازپروژه آبرسانی‌ده‌شیخ به‌مناسبت هفته‌بسیج
افتتاح‌وبهره‌برداری ازپروژه آبرسانی‌ده‌شیخ به‌مناسبت هفته‌بسیج
افتتاح‌وبهره‌برداری ازپروژه آبرسانی‌ده‌شیخ به‌مناسبت هفته‌بسیج
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار