رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
در گفت‌وگو با صبح زاگرس مطرح شد:

کربلایی صفر قلی رضایی پدر شهید اسماعیل رضایی در خصوص شهادت آیت‌الله رئیسی گفت: لحظه خبر اعلان شهادت شهید رئیسی همانند لحظه خبر شهادت فرزندم بود؛ ولی باید کسی را انتخاب کنیم که ادامه‌دهنده راه وی باشد.

صفرقلی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» با اشاره به خبر شهادت رئیس‌جمهور و تیم همراه وی در حادثه سقوط بالگرد گفت: لحظه خبر شهادت رئیس‌جمهور حضرت آیت‌الله رئیسی همانند لحظه‌ای بود که خبر شهادت تنها فرزند شهیدم را به من دادند.

پدر شهید اسماعیل رضایی گفت: همه ما خانواده‌های شهدا داغمان تازه‌تر شد و هر کار می‌کنیم دلمان آرام و قرار ندارد.

وی تأکید کرد: ولی شاکریم و امیدواریم مقام معظم رهبری و همه مسئولان اجازه ندهند ضعف و ناتوانی بر کشور حکم فرما شود.

رضایی گفت: قطعاً باید در انتخابات کسی را انتخاب کنیم چندبرابر رئیس‌جمهور شهیدمان تلاش کند که ملت وی را تحسین و ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی بدانند.

وی در ادامه گفت: امیدواریم فردی که می‌خواهد سکان ریاست‌جمهوری را در دست بگیرد بتواند همان روش و مکتب شهید رئیسی را ادامه دهد تا رهبری و ملت ایران را سرافراز کند.

پدر شهید رضایی خاطرنشان کرد: فرزندم روزی که راهی جبهه شد و وقتی جلوی رفتنش را خواستم بگیریم به من گفت که من چه شهید شوم و چه زنده بمانم انقلاب امام خمینی (ره) در این جنگ پیروز است؛ لذا باید پیرو امام باشیم و امروز نیز باید پیرو مقام معظم رهبری و شهید رئیسی باشیم تا این کشور به موفقیت روزافزون برسد.

وی تأکید کرد: امیدواریم کسی را که انتخاب می‌کنیم بتواند در همه حوزه‌ها بتواند ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد و همه باید در انتخابات شرکت کنیم.

گفتنی است شهید اسماعیل رضایی متولد ۱۳۴۲ شهرلنده در سال ۶۲ عملیات منطقه شرهانی شمال بصره به شهادت رسید و مفقودالاثر شد و بعد از ۸ سال پیکر مطهر این شهید به خانواده‌اش تحویل و در گلزار شهدای لنده آرمیده است.

 

دانلود
1403-03-20 22:15 شماره خبر : 4846 https://sobhezagros.ir/short/V5gDl 2 31/55
اخبار مرتبط
نظرات